Er der nogle der også arbejder om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

jacqueline84

Jeg arbejder som fast nattevagt hveranden uge som social og sundheedsassistent. Men efter jeg er blevet gravid, er det blevet svært for mig at arbejde en hel uge. Er simpelthen så træt og udkørt når jeg når til 3 dagen. Skal kæmpe for at holde mig vågen om natten, og er meget stresset. Dette bekymrer mig, da jeg fik en ufrivillig abort for 6 mdr siden, og  tænker nogle gange på om mit natarbejde kunne spille en rolle i det.

Vil hører om der er andre der arbejder om natten også, og hvordan de klarer deres graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Muffinmus

Jepper, har skiftende arbejdstider, så både dag og nat i alle uger.

Har kun haft 3-4 nattevagter begge gange med ungerne netop fordi jeg fik det fysisk dårligt og fordi jeg så har haft både en MA og SA.

Og ved min MA blev jeg spurgt om jeg arbejde nat da det kunne øge chancerne for abort med op til 12 %!!!!!

Så dein hen har jeg altså sagt nej til og så må de finde dagvagter til mig de mdr.

Mig og mit barn er vigtist, ikke om mit arbejde kan dække nattevagterne.

Anmeld

16. maj 2010

jacqueline84

Det er da rart jeg ikke er den eneste der har det sådan. Føler lidt folk synes jeg gør min graviditet til en sygdom, hvilket jeg bestemt ikke synes jeg gør. Jeg prøver bare at passe på mit lille barn, som nu er det vigtigste for mig, og selvfølgelig er meget obs hvordan min krop reagere.

Har heldigvis fået snakket om det og fået lov til at bruge min ferie som jeg vil. Og da jeg kun har 9 uger tilbage og 3 ugers ferie, så er mange af ugerne reddet ved ikke jeg behøver at have 7 dage i træk.

Din arbejdsplads tog det helt fint da du sagde du ingen nattevagter tog?

Anmeld

16. maj 2010

ditdot

Hej,