Er så træt af min svigerfar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Anonym trådstarter

jeg er bare så træt af min svigerfar. Han går mig så meget på nerverne..

Det hele startede da vi fik os en lille pige og min mands bror fik os en pige en måned efter vores datter blev født. Jeg har hele tiden lagt mærke til at han bedre kunne li deres datter bedre end min og min mands, men det skal han også have lov til det er slet ikke det.

Her sidst da de var hjemme hos os så fortalte jeg dem at vores datter har taget sine første skridt, og hans reaktion var at han skiftede helt emne og begyndte at snakke om hans anden barnebarn. Han roste selt ikke vores datter. Jeg er bare så træt af at der skal være så stor forskel på dem. Jeg ville ønske at han interesserede sig for min datter lige så meget som han interessere sig for den anden barnebarn, men sådan er det hele tiden. Jeg føler at jeg tager mere og mere afstand fra dem, har slet ikke lyst til at besøge dem eller at de skal besøge os for hele vores samtale drejer sig om min mandens brors barn..

Der er meget mere i det, men det ville tager langt tid om at skrive det hele...

Hvad sys i er det kun mig der overdriver ? Hvad skal jeg gøre?

Tak for du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Ox.

Helt seriøst, så synes jeg du skal tage en snak med ham om hvordan du ser på tingene.

Det handler ikke om, om du har lyst til at gøre det, det handler om dit barns forhold til sin bedstefar, og hvis ikke du siger noget til ham, så ændre det sig ihvertfald slet ikke.

Gør det for din datters skyld  Det kan jo være det hele er en misforståelse.

Anmeld

16. maj 2010

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Helt seriøst, så synes jeg du skal tage en snak med ham om hvordan du ser på tingene.

Det handler ikke om, om du har lyst til at gøre det, det handler om dit barns forhold til sin bedstefar, og hvis ikke du siger noget til ham, så ændre det sig ihvertfald slet ikke.

Gør det for din datters skyld  Det kan jo være det hele er en misforståelse.

Det skal jeg også snakke med ham om det, for det ødlægger hans forhold som bedstefar til vores datter. Han er meget svær at snakke med, bare det er ikke på hans måde og vilje så bliver han sur og fornærmet( staves?).

Tak for dit svar og råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.