hvad fik I denb sidste ventetid til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

LHB

Hej,
Jeg keder mig bragt efterhånden og er så utålmodig...
Har ingen tegn på at fødslen snart kommer, så synes ventetiden føles lang her til sidst.. hvis nu solen skinnede i disse dage ville jeg hygge mig i haven, men det er som om det bare styrter ned og aldrig holder op
Så kom med nogle gode råd til hvad man dog skal foretage sig - gerne noget der ikke foregår i sofaen!!
Lene 40+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

NinaNymannMadsen

LeneHH skriver:

Hej,
Jeg keder mig bragt efterhånden og er så utålmodig...
Har ingen tegn på at fødslen snart kommer, så synes ventetiden føles lang her til sidst.. hvis nu solen skinnede i disse dage ville jeg hygge mig i haven, men det er som om det bare styrter ned og aldrig holder op
Så kom med nogle gode råd til hvad man dog skal foretage sig - gerne noget der ikke foregår i sofaen!!
Lene 40+3

indrette børneværelse hvis ikke det er gjort det kan du jo sagtens gå og pusse lidt om. eller måske få de sidste ting på plads. hygge med nogen veninder måske smutte en tur ud og spise noget go frokost sammen, for når barnet er kommet bliver der ikke meget tid til det.

Anmeld

15. maj 2010

lisbethita

Tjaa.....hvad lavede jeg? Jeg shoppede tøj på nettet til den lille....shoppede generelt på nettet, så film, læste bøger.....VIGTIGST AF ALT...så svømmede jeg helt vildt meget, fordi det var SÅ skøn at føle sig vægtløs og samtidigt at røre sig. 

Håber det kunne give dig lidt ideer  

Kram og held og lykke

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Er i præcis samme situation og gror snart fast i den s**** sofa!

Jeg er begyndt at lave scrapbook til baby om sine forældre og skrive små historier til. Og ellers så ser jeg tv, tv og atter tv.

Anmeld

16. maj 2010

dorthemus

Set tv på alle tider af døgnet...øver mig i at være vågen om natten . Syet sommerfugle på myggenet, fået taget de sidste gravidbilleder, spise på café, gået i biffen, fejret min mors fødselsdag, fået en fodbehandling, gået i kurbad, været til frisør, lakeret tånegle (meget svært), løst krydsogtværs´...hmmm, det var vist det

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg læste et par gode krimier, shoppede de sidste ting til baby, sås en masse med venner og veninder og "forberedte" dem på at der nok gik lidt tid til vi kunne ses helt så casual igen. Og så RÅhyggede jeg med kæresten!!! Vi gik ture, spiste ude, tog i svømmehallen, i biffen og på marked, lavede lækker mad hver aften, så film i sofaen med guf til... Det var en skøn tid for mig / os

Anmeld

16. maj 2010

foto på lærred

Her var hvad jeg gjorde:

lavede scratbog til den lille, købte alle ting ind til barnedåb så det var klaret (tog til Tyskland og købte ind af drikkelse osv) klippede pynt til barnedåb, så massere af dødsygt eftermiddags tv , tog i svømmehallen.

Anmeld

16. maj 2010

businesstigger

Jeg var selv ganske utålmodig og prøvede alt muligt for at fremskynde tingenes gang. Jeg knoklede op og ned med vasketøj fra 3. sal, var ude og gå *lange* ture og til sidst også ude og løbe hvilket  har set ganske underholdende!

Men lige meget hjalp det. Vil dog anbefale at få så meget par tid som man kan klemme ind, da der nok kommer til at gå lidt tid før man får det igen.

Håber det snart sker for dig!

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

Nåede kun "barsel" i 2½ uge - så klarede den lige uden kedsomhed  Men denne gang går jeg fra 8 uger før

Regner med at jeg skal slappe af - have David hjemme mange dage - shoppe - ordne "det sidste" - og når jeg så bliver utålmodig skal jeg bare arrangere biotur (med David skulle jeg nemlig have været i biografen kl 14, men vandet gik kl 5.30 om morgenen, så tror det er kickstarteren her )

Anmeld

16. maj 2010

Mira0911

Jeg vaskede tøj og sov tiden væk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.