milkshake

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Milka

jeg har haft en helt ustyrlig trang til en jordbær milkshake siden i eftermiddags (jeg drikker milkshakes ca. hvert andet år), og da jeg jo ikke bare kan gå fra hus og hjem for at finde en, var jeg her for lidt siden meget tæt på at bestille en via justeat.dk. så skulle der lige levering på, plus noget mad for at komme op på minimum ordrebeløbet. min milkshake ville altså have kostet 150 kroner. jeg kom heldigvis til fornuften igen!

så nu sidder jeg her med en kop iskaffe (mmmm!) og skal til at se 'inglorious basterds'.

mange våde regnvejrshilsner fra københavn, med ønsket om en god aften til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

JustAnotherName

Tarveligt!! 

Er alene med to sovende piger ...og MEGA trang til sådan en satan nu 

Anmeld

15. maj 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Tarveligt!! 

Er alene med to sovende piger ...og MEGA trang til sådan en satan nu 

haha ... lav en iskaffe!

Anmeld

15. maj 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

haha ... lav en iskaffe!

Iskaffe - how dælen do I do det ?

Anmeld

15. maj 2010

helora

Milka skriver:

jeg har haft en helt ustyrlig trang til en jordbær milkshake siden i eftermiddags (jeg drikker milkshakes ca. hvert andet år), og da jeg jo ikke bare kan gå fra hus og hjem for at finde en, var jeg her for lidt siden meget tæt på at bestille en via justeat.dk. så skulle der lige levering på, plus noget mad for at komme op på minimum ordrebeløbet. min milkshake ville altså have kostet 150 kroner. jeg kom heldigvis til fornuften igen!

så nu sidder jeg her med en kop iskaffe (mmmm!) og skal til at se 'inglorious basterds'.

mange våde regnvejrshilsner fra københavn, med ønsket om en god aften til jer alle

mmmmm milkshake. Tak for den idé (med 10 km til den nærmeste leverandør ).

Glæd dig til filmen. Den er så fed, selvom Brad ikke er det mindste lækker i den...

Anmeld

15. maj 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Iskaffe - how dælen do I do det ?

den hurtige måde:

du laver en kop nescafe, men kommer kun ca. en kvart kop kogende vand i. resten fylder du op med mælk. og så 6-7 isterninger, rør rundt og voila!! iskaffe (husk sukker!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2010

oo

arh men for fucks sake Camilla! ikke blot sidder jeg nu og hungrer efter en milkshake (og Søren nægter at køre mig til svendborg efter en!), jeg sidder også og skråler "my milkshake brings all the boys to the yard" i mit hoved

Anmeld

15. maj 2010

Milka

helora skriver:

mmmmm milkshake. Tak for den idé (med 10 km til den nærmeste leverandør ).

Glæd dig til filmen. Den er så fed, selvom Brad ikke er det mindste lækker i den...

kæft hvor var det bare en fed film!!

Anmeld

15. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ååååh,for Søren,skulle aldrig have læst dit indlæg.Jeg har ligget syg i 2 dage nu,kvalme og ondt i maven,og har ikke haft lyst til andet end....JORDBÆR MILKSHAKE!

Anmeld

16. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hi hi..... havde du nu været gravid oveni Camilla, så var du 150kr fattigere nu og en jorsbær shake rigere;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.