kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

CiSo

ja undskyld jeg spørg så meget herinde, men syntes der er så meget jeg mangler svar på!

Kan det passe jeg lige har fået et lille spark eller to?? 

eller er jeg ikke langt nok henne til det endnu?

Sophie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

L.J.L

Jeg mærkede ham første gang i uge 18, men nogle mærker det før, og andre senere.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

linselouise skriver:

Jeg mærkede ham første gang i uge 18, men nogle mærker det før, og andre senere.

Hvor langt er du henne?

når ja, det kunne nok være jeg skulle skrive det ! haha

jeg er 17+2.

Anmeld

15. maj 2010

L.J.L

Så er det da helt sikkert din lille bebs du har mærket! Jeg mærkede det første gang meget svagt, men var slet ikke i tvivl! Det mærkes lidt som små fisk eller bobler helt nede i maven...

tillykke med de første spark, det er en helt vidunderlig følelse, og det bedste er at nu føles det endnu mere virkeligt det hele!

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

linselouise skriver:

Så er det da helt sikkert din lille bebs du har mærket! Jeg mærkede det første gang meget svagt, men var slet ikke i tvivl! Det mærkes lidt som små fisk eller bobler helt nede i maven...

tillykke med de første spark, det er en helt vidunderlig følelse, og det bedste er at nu føles det endnu mere virkeligt det hele!

ej hvor er det lækkert!!! Jeg har bare ventet på det her, nu kan jeg jo slet ikke lade vær med at prikke til maven for at få den bette til at bevæge sig!

Anmeld

15. maj 2010

L.J.L

det er også bare det mest fantastiske

Jeg gik også og prikkede til maven konstant for at mærke ham, men der gik ikke så længe før det ikke var nødvendigt, og den lille begyndte at mosle rundt derinde, så dejligt

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

linselouise skriver:

det er også bare det mest fantastiske

Jeg gik også og prikkede til maven konstant for at mærke ham, men der gik ikke så længe før det ikke var nødvendigt, og den lille begyndte at mosle rundt derinde, så dejligt

lækkert lækkert! jeg glæder mig til at mærke h*n hver dag!

Anmeld

15. maj 2010

rk_07

Det kan godt være, har hørt at nogle allerede mærker den lille meget tidligt (før uge 17).

Jeg kunne mærke det som bobler (føles som luft i maven) meget længe før det blev til spark... Men det var først da jeg var i uge 20 jeg var helt sikker på at det var bitte spark

Anmeld

16. maj 2010

Saramus2010

Ja, det kan godt passe at det var din lille baby.

Jeg mærkede første gang liv omkring uge 18.

Anmeld

16. maj 2010

FrkLarsen

sophieamalia skriver:

når ja, det kunne nok være jeg skulle skrive det ! haha

jeg er 17+2.

Det er helt sikkert puf du har mærket  

Jeg mærkede også liv første gang i 17+2  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.