DSB og Valhalla Rising

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hi hi... sikke en overskrift!

onsdag aften skulle jeg med toget fra Odense til Ringsted. Toget kørte efter planen, dog var det et dobbeldækker tog hvilket ikke faldt særligt godt i hak med folks bagage... men det gik...

da vi lige akkurat har passeret Storebæltsforbindelsen kommer der en besked fra højttalerne... tog føreren talte ikke så tydeligt dansk og der var larm i vognen, så jeg var ikk sikker på jeg hørte rigtigt... det jeg hørste var at toget ville standse i Slagelse og dernæst Roskilde.... jeg spørg så pænt tog føreren, om ikke vi standser i Ringsted.... : "NEJ! det har jeg jo lige sagt" siger han, "øhh jamen jeg skal til Ringsted" siger jeg... hvorefter hans svar er: "du bestemmer selv om du vil med til Roskilde...."

GISP mand! mig op og ud med min giga kuffert, som jeg slet ikke kunne slæbe.... derfor undgår jeg jo togskift, jeg er ikke mobil nok endnu, og bliver derfor altid afhentet i Ringsted!!! møder så en pige på Slagelse station som skal til Nykøbing F (som jeg) og min veninde der holder i Ringsted tager teten, og kører til Slagelse og henter os begge;0)

torsdag aften skulle vi i biffen og se den der Valhalla Rising, altså...... Det var min venindes foreslag... og vi anede ikk hvad vi gik ind til... jeg kan kun sige: "LAD VÆRE" og hvis ikke man kan lade være, skal man nøjes med at leje den i Blockbuster...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

oo

åh hvor mega træls med det tog når nu du har din ryg  men dejligt din veninde ku hente jer begge to

jep, jeg tror godt jeg kan undgå valhalla rising...det er ham der pusherfyren der har lavet den, ikk? jeg vandrede storhulkende ud fra bleeder filmen og har undgået alt fra hans side siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.