Send en stærk mand i min retning - NU!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

mariamiss6

Ak ja, jeg vil gerne have en stærk mand sendt i min retning lige nu.. Jeg synes vejret indbyder til sofahygge, og måske endda en lille tåre eller to, så jeg kan blive krammet rigtig godt og grundigt...

Desuden er jeg sulten, og har lyst til at spise ude, sammen med en eller anden der kan give lidt sofahygge bagefter - suk suk suk...

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
mariamiss6 skriver:

Ak ja, jeg vil gerne have en stærk mand sendt i min retning lige nu.. Jeg synes vejret indbyder til sofahygge, og måske endda en lille tåre eller to, så jeg kan blive krammet rigtig godt og grundigt...

Desuden er jeg sulten, og har lyst til at spise ude, sammen med en eller anden der kan give lidt sofahygge bagefter - suk suk suk...

Anyone?

Troede lige du skulle have hjælp med noget praktisk, så havde jeg da sendt min mand afsted

Bum bum, altså jeg er ikke mand, men god mad kan man altid spise

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

15. maj 2010

mariamiss6

s.tina skriver:

Troede lige du skulle have hjælp med noget praktisk, så havde jeg da sendt min mand afsted

Bum bum, altså jeg er ikke mand, men god mad kan man altid spise

Haha... jeg tror heller ikke du er så god til den slags sofahygge jeg liiiige kan bruge

Anmeld

15. maj 2010

numsefisk

mariamiss6 skriver:

Haha... jeg tror heller ikke du er så god til den slags sofahygge jeg liiiige kan bruge

Det er det jeg mener

Du må da svinge dig ud i Frederikssund.. Der er sikkert nogle

Anmeld

15. maj 2010

mariamiss6

s.tina skriver:

Det er det jeg mener

Du må da svinge dig ud i Frederikssund.. Der er sikkert nogle

Arj altså nu var det heller ikke lige sex jeg tænkte på, men rigtig sofahygge... af den slags hvor man ligger i arm, og hygger sig, og slapper af sammen

Anmeld

15. maj 2010

numsefisk

mariamiss6 skriver:

Arj altså nu var det heller ikke lige sex jeg tænkte på, men rigtig sofahygge... af den slags hvor man ligger i arm, og hygger sig, og slapper af sammen

Ja dem kan man skisme også finde der

Anmeld

15. maj 2010

mariamiss6

s.tina skriver:

Ja dem kan man skisme også finde der

Hehe ja sikkert, men jeg kender ikke nogen

Anmeld

15. maj 2010

Becks

Kan desværre ikke hjælpe dig - Ved hvordan du har det, min stærke mand smuttede hjem i morges, efter sofa putning i arm igår aftes og lidt mere putning i nat... Men ØV han måtte godt være her nu da

Anmeld

15. maj 2010

mariamiss6

Tutter skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig - Ved hvordan du har det, min stærke mand smuttede hjem i morges, efter sofa putning i arm igår aftes og lidt mere putning i nat... Men ØV han måtte godt være her nu da

Ja det er da totalt sur røv... hvad sker der for de mænd der.... jeg synes det bør være vores ret at de ligefrem stod i kø uden for døren

Anmeld

15. maj 2010

Becks

mariamiss6 skriver:

Ja det er da totalt sur røv... hvad sker der for de mænd der.... jeg synes det bør være vores ret at de ligefrem stod i kø uden for døren

Ja det er sgu for dårligt, at de ikke står i kø

Min kommer igen imorgen aften - Men hvad nytter det, når det er NU haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.