Erfaring med hjemmelavet suggarpaste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

iris-mor

Hej tøser.

Er der nogle af jer, der selv laver suggarpaste eller fondant fra bunden, altså det med

2 spsk glukose

2 past. hvider

Flormelis

?!?!

Jeg laver det selv og det går sådan ok, men tænkte på om det er nemmer at arbejde med /lave MMF i stedet for, da jeg kan se rigtig mange af jer gør det??

Og kan man lave ting og figure af det jeg laver eller skal man tilsætte det tullose eller hvad det lige hedder som jeg i sin tid også købte men som aldrig har fået afprøvet?

Nå ja og det vigtigste, glæder mig til søndag, for så kommer der billeder af jeres super kager!!!

ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Anasmor

Hjemmelavet Sugarpaste var faktisk grunden til at jeg stoppede helt med at lave kager... det er umuligt at arbejde, tørrer lynhurtigt ud, og ja... hader bare det skidt... faldt over en artikel sidste år i oktober omkring mmf, og efter jeg meget sskeptisk prøvede det af så skifter jeg ALDRIG  igen til andet... elsker at arbejde med det, og har givet mig lysten til at lave kager tilbage det kan måske anes engang imellem

Anmeld

16. maj 2010

iris-mor

Jeps er ikke i tvivl om at du lever og ånder bla. for kager!! Meget misundelig på dine kreationer, men super med inspiration.

Når du så modelerer er det så også i MMF, for har virkelig overvejet at prøve det, netop fordi det andet klistre til bordet osv.

ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.