Romantisk tøsekage med hjerter af miniroser (incl. billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

propogberta

Så blev ugens 4. og sidste kage færdig. Kagen er til vores søns bedste vens mor (som også min veninde )  som ska holde tøsefest/35 års fødselsdag med pink og tøsetøser som tema !

Jeg er bare slet ik tilfreds med den! Syns det hele drillede og kagen blev noget bumlet med "deller" ned af siderne og rosenhjerterne blev heller ik lige som jeg havde forestillet mig, bladene blev for skriggrønne og ja jeg ku blive ved! Men nu håber jeg hun bliver tilfreds når jeg kommer med den !

Kagen består af 2 lyse bunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag marabou-daim creme og et lag vanillecreme med friske jordbær.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Malthesmoar

15. maj 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

Så blev ugens 4. og sidste kage færdig. Kagen er til vores søns bedste vens mor (som også min veninde )  som ska holde tøsefest/35 års fødselsdag med pink og tøsetøser som tema !

Jeg er bare slet ik tilfreds med den! Syns det hele drillede og kagen blev noget bumlet med "deller" ned af siderne og rosenhjerterne blev heller ik lige som jeg havde forestillet mig, bladene blev for skriggrønne og ja jeg ku blive ved! Men nu håber jeg hun bliver tilfreds når jeg kommer med den !

Kagen består af 2 lyse bunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag marabou-daim creme og et lag vanillecreme med friske jordbær.

Hjerter - tjek,fine..Roser - tjek, fine.. Deller - tjek, kan nemlig ikke se dem. Den skal hun nok blive glad for

Anmeld

15. maj 2010

propogberta

Dot D skriver:

Hjerter - tjek,fine..Roser - tjek, fine.. Deller - tjek, kan nemlig ikke se dem. Den skal hun nok blive glad for

He he tak...det håber jeg ! Dellerne kan man heller ik så godt se efter hjerterne kom på...men de irriterer mig for jeg ved de er der !

Anmeld

15. maj 2010

Diana...

Ej jeg synes den er mega fin. 

Anmeld

15. maj 2010

Winnie

Jeg synes at den er super fin  Tror helt bestemt at hun bliver glad.

Anmeld

15. maj 2010

propogberta

Diana... skriver:

Ej jeg synes den er mega fin. 

Tak

Anmeld

15. maj 2010

propogberta

Winnie skriver:

Jeg synes at den er super fin  Tror helt bestemt at hun bliver glad.

Tusind tak...ja det håber jeg

Anmeld

15. maj 2010

Miss.Sunshine

Nøøøøøøøøøøøøj hvor er den flot!!! Du er sgu dygtig altså!!

Hvordan sætter du tingene fast? Altså dine roser,blade?

Den er virkelig virkelig flot! Blir hun ikke glad,henter jeg den gerne Griner

Anmeld

15. maj 2010

nannanadja

Du er bare så god...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.