Jeg er blevet mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Ranarupta

Hej piger,

Så er jeg blevet mor til den dejligste dreng - d.13/5.
Fødslen bød på 19 timer med smerter og hårdt arbejde og endte derefter i AKS.

Bønne ligger på neonatal (født 5 uger for tidligt og skal have lidt cpap). Han er helt perfekt, vejede 3576 og 48 cm lang.
Jeg skriver en ordentlig FB senere, når jeg engang er blevet udskrevet og der er kommet lidt mere ro på.

Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Milka

Ranarupta skriver:

Hej piger,

Bønne ligger på neonatal (født 5 uger for tidligt og skal have lidt cpap). Han er helt perfekt, vejede 3576 og 48 cm lang.
Jeg skriver en ordentlig FB senere, når jeg engang er blevet udskrevet og der er kommet lidt mere ro på.

Kram.

TILLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKKE!!!! hvor er det stort!!

lyder som en hård omgang – hvordan har du det?

det er da en fin fødselsvægt selvom han kom så tidligt

endnu engang tillykke!!

knus herfra

Anmeld

15. maj 2010

ooo

Ranarupta skriver:

Hej piger,

Kram.

Tillykke med din dejlige lille dreng.

Selvom han er født 5 uger for tidligt, så er det da en fin størrelse han har. Men hvad med dig, er du okay?

Glæder mig til at høre nærmere i en eventuel fødselsberetning.

Anmeld

15. maj 2010

anna-jonas

Hej Karina!

Stort tillykke med lille Bønne....................havde godt en fornemmelse af, at der snart skulle ske noget, eftersom du jo blev indlagt med svangerskabsforgiftning.

Mon ikke du havde lidt diabetes.................når nu Bønne var så stor 5 uger før tid. Han ville jo være endt i 5 kg's klassen, hvis du var gået tiden ud. Jeg er glad for at alt gik godt, og at i fik en sund og rask lille dreng ud. Håber at du snart får ham ned på barselsafsnittet, så i kan komme igang med amning og mor-barn binding.

Min Ida er jo også født 5 uger for tidligt, og hun vejede 2870 g. og var 49 cm.

Anmeld

15. maj 2010

Vingummien

Ranarupta skriver:

Hej piger,

Kram.

Tillykke

Anmeld

15. maj 2010

sarahb

Ranarupta skriver:

Hej piger,

Kram.

STORT TILLYKKE, får helt kuldegys.. hvor er det stort..
Og hvor er det en flot vægt han har trods den tidlige ankomst.

Håber i alle har det dejligt.

Stort knus fra os til jer

Anmeld

15. maj 2010

Karo

Rigtig mange gange tillykke med Lille Bønne

Han har da en dejlig god vægt selv om han er født 5 uger for tidligt. Endnu engang rigtig mange gange tillykke med rollen som mor.

Katja

Anmeld

15. maj 2010

JustAnotherName

Ajjjj, KÆMPE STORT TILLYKKE MED HAM   

Jeg håber I alle har det godt. Og jeg glæder mig til at høre endnu mere detaljeret om det, og ikke mindst til, at se billeder af "Bønne".

Håber I får en god start på det hele, trods AKS og dét at han skal starte livet på Neo ....men godt at de kan tage sig godt af ham derhenne. Og dejligt at han har så flot en størrelse taget i betragtning af, at han jo er kommet noget før tid.

Endnu engang stort tillykke til Jer 

Knus fra os,
Katrine, Bianca og Celina.

Anmeld

15. maj 2010

Skouboe

Tillykke - så kom han endeligt ud til jer

Anmeld

15. maj 2010

Bondepigen

Hjertelig tillykke med Bønne!!! Sikke en fin størrelse. Håber I alle tre har det godt! Glæder mig til at høre mere, når du har tid og overskud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.