Ægløsning-hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Louisiana

Ja, nu er jeg jo gået langt over tid, er på dag 46 (her over midnat), og jeg tænker, at jeg bare springer en blødning over, eftersom jeg ikke er gravid.

Mit spørgsmål er så: har jeg så haft min ægløsning?? Eller kommer den først? Jeg tænker bare, at et nedbrudt æg ikke ligger så længe...? Eller er jeg helt forkert på den?

Håber nogen kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

foto på lærred

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg tænker på, om du mon har PCO siden der er så langt mellem dine menstrationer. Er det første gang eller er det sket før.

Igen, jeg ved ikke noget omkring dit spørgsmål, men mit gæt er, at hvis der ingen menstration har været, så har der heller ikke været ægeløsning? men ved det ikke.

Er du blevet scannet af en gynækolog så de har sikret sig, at alt er som det skal være?

hvis du har PCO kunne du måske prøve at spise PCO venligt mad i et par måneder og se om det så hjælper eller måske Metformin?

Igen, undskyld hvis jeg er helt forkert på den  Held og lykke med det hele

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

Mene m,an siger at under 21 dage eller og 35 eller 45 er lidt usikker nu så har man højest sndsynlig ikke haft en ÆL.

Anmeld

15. maj 2010

Sofia

Min cyklus er også meget forskellig, i marts gik der 38 dage inden min menstruation kom, andre gange er der så kun gået 32 dage.. Men jeg har derfor også haft rigtig svært ved at vide, hvornår jeg har ægløsning, mit eneste råd er bare at teste med ægløsningstest i perioden, selvom der jo skal bruges en del tests, da det ikke er til at vide hvilke dage man bør teste. Men det lykkedes mig at finde min ægløsning på den måde... 

Krydser fingre for de to streger - for os begge

Anmeld

15. maj 2010

trine1989

jeg har også lidt svært ved at finde ud af hvornår jeg har ægløsning da der gik 38 dage før jeg fik lidt mens ikke engang rigtig mens og er heller ikke gravid. jeg vil begynde at bruge ægløsningstest for at se hvornår det er og om jeg overhovedet får ægløsning når der går så lang tid.

man siger at hvis man har en cyklus mindre end 21 dage eller længere end 35 har man højest sandsynlig ikke ægløsning

men jeg synes du skal kontakte din læge og få en henvisning til gyn, det er altid rart at blive tjekket om det hele er som det skal være.

men  fingre for at det snart kommer og at du snart venter dig et lille mirakel

Knus Trine

Anmeld

15. maj 2010

Louisiana

Tusind tak for jeres svar  Jeg vil prøve, at få en tid hos en gynækolog, det lyder som en rigtig god idé!

foto på lærred: Jeg har ikke haft så lang en periode før, men det svinger fra 30-36 dage. tre gange har den været på 33 dage.

Tak igen til alle  

Anmeld

15. maj 2010

Louisiana

I øvrigt... Hvad er det der PCO??

Anmeld

15. maj 2010

Becks

I øvrigt... Hvad er det der PCO??

det er en hormonforstyrrelse

Du kan læse om den her: http://www.pcoinfo.dk/

Anmeld

16. maj 2010

Louisiana

Tutter skriver:

det er en hormonforstyrrelse

Du kan læse om den her: http://www.pcoinfo.dk/

Tak for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.