Hvor meget kan man fake?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser

Sad lige og tænkte over noget efter at have læst i en bog om graviditet - hvor mange fysiske symptomer på graviditet kan man reelt fake sig til uden at være gravid?

Jeg mener bare, jeg har da haft ømme bryster mange gange og tænkt, okay nu er den der sku - men nej

ER lige ano da projekt baby er mig og mandens hemmelighed

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Hej tøser

Sad lige og tænkte over noget efter at have læst i en bog om graviditet - hvor mange fysiske symptomer på graviditet kan man reelt fake sig til uden at være gravid?

Jeg mener bare, jeg har da haft ømme bryster mange gange og tænkt, okay nu er den der sku - men nej

Knus..

du kan fake rigtig meget!!

Der findes endda noget helt grotesk der hedder "fantom graviditeter".. En kvinde har alle tegn på graviditet, på nær en baby i maven...  Hcg stiger, maven vokser og efter ca 40 uger får de endda veer og gennemgår en "fødsel" uden baby

Skal så lige siges at det sker EKSTREMT sjældent og ikke for kvinder som ellers er psykisk sunde og raske

Men jo, man kan bilde sig utroligt mange ting ind...

Pøj pøj med projektet

Knus Caroline

Anmeld

14. maj 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Hej tøser

Knus..

Hvis ønsket om en baby er inderligt højt kan man fremprovokere alle symptomer psykisk, endda at maven kan vokse lidt af det. Så alle dem som man får ved en rigtig graviditet kan psyken også selv fremprovokere.

Anmeld

14. maj 2010

oo

ork jeg har haft symptomer rigtig mange gange... men man skal også huske på at ved en menstruation er der også en masse hormoner og ting og sager der flakser rundt i kroppen, så ømme bryster ved mens tide er rimelig normalt. de ømme bryster jeg havde ved mine graviditeter har været så ekstremt ømme, at der ikke rigtig var nogen tvivl (og dog overhørte jeg dem sidste gang!)

jeg håber det lykkedes for jer snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.