Hej piger... Jeg har den skønneste brumbasse pige på 6½md nu.. Hun har siden hun var 3½md fået lidt grød som jo så er opgraderet til en hverdag nu fyldt med en masse kost.. Jeg stoppede min amning da hun var 5½md gammel, da jeg ikke kunne producere så meget mere, men hep hep nåede da næsten de anbefalede 6md :-)
Hun vejer godt over de 11kg nu og er en rimelig aktiv og rørig pige, med knald på.. Men selvom hun kan rulle så gider hun ikke.. Hun vil hellere sidde og sidde og sidde.. I dag kom hun på gulvet på tæppe og min dyne bagtil og hun blev sgu siddende... Jeg skal hertil sige jeg har haft hende på armen siden dag 1.. Ved madlavning, rengøring osv osv... Er alene med hende.. Så jeg læste et andet sted at det styrker ryggen meget hos de små.. Hun kan når hun sidder sprede benene og lægge hele sin overkrop ned mellem og røre gulvet med næsen.. Det syntes hun er ekstrem sjovt?? Ja hun er en finurlig mus.. Men hun vil bare alt det som de først skal om nogle md, og det jo lidt svært a forklare en bette at hør lige her, det der kan du altså ikke endnu :-) Er der nogle af jer der har haft samme oplevelse?? hun støtter på stængerne når hun står og trækker sig selv op.. Men at rulle næ næ, hun skal have hele verden med sig i stedet..
Så lige et andet spørgsmål.. Det er en md siden jeg stoppede amningen og har taget 3kg på?? spiser så desværre som jeg gjorde da jeg ammede, men ikke usundt så kan ikke rigtig finde ud af hvorfor.. Hormoner eller??
Og hvad er jeres pålægs ideer til rugbrødshapsere foruden, kalkun og leverpostej og naturel ost <---- hader hun...
Knus
Anmeld