Som sagt har min kæreste Migræne, som han virkelig er påvirket af i perioder... 
Idag står vi op og hygger, ser film og senere tager han ud for at handle ind til pølsehorn... 
I dét han stiger ud af bilen, da han er hjemme, vælter det ind med smerter i hans mave... Av av... Det tænker vi ikke mere over... Så siger han igen sådan efter en ½ time at de smerter tager godt nok til, og at det gjorde altså rimelig ondt.. Sagde at jeg synes han skulle ringe til Vagtlægen og fortælle hvordan han havde det...
Han får snakket med lægen og får afvide han skal komme og blive kigget på.. Jeg stopper ham og siger, du kan jo ikke selv køre derind.. Narj sagde han, han ringede til sin far og spurgte om han kunne komme og hente ham osv.. Han var rigtig sølle at se på ham, han havde VIRKELIG ondt... 
Jeg havde nævnt overfor ham det måske kunne være blindtarmen der drillede, men det kunne vi jo ikke selv svare.. Det skal så lige siges, på dette tidspunkt smerterne står på, skænker vi slet ikke tanken om at det kunne have noget med Treo at gøre som han tager mens migrænen er mildeste..
Jeg sender ham afsted med sin far, og siger han skal ringe ligeså snart han er færdig, så jeg ved hvad der så skal ske... Han er ved vagtlægen ved 17.15 tiden... Kl. 18.00 bliver jeg utålmodig... Skriver en sms til hans far og høre om han stadig ikke var kommet ind og blive tjekket...
Sørme kort tid efter, ringer kæresten til mig, og siger han er på vej ud igen, og skal på apoteket efter noget medicin... SÅ blev jeg lettet. I den tid han har været afsted, har jeg rystet som en i pokker og svedt som jeg ved ikke hvad...
Det der var galt, var en overdosis af Treo... Han havde smerter som gik fra højre til venstre side af maven, skiftevis fra hver side... Ved vagtlægen fik en omgang Morfin... Og det tog end del af smerterne kort tid efter... 
Ham og hans far tager på apoteket efter medicin han skal tage... Fandmer om de ikke skriver på begge Etiketter "XXX XX Mod mavesår XX gange dagligt"
ALTSÅ.. Hallo, det er jo ikke mavesår manden har... På det punkt synes jeg altså lægerne går over stregen, de får det til at lyde værre end det egentlig er... 
Nu må han ikke tage Treo mere, før hans egen læge har sagt god for det...
VI fik ham hjem igen, jeg havde bildt mig selv ind at det var blindtarmen det var galt med, og at han blev indlagt...
Lige nu har han det faktisk rimelig godt.. Griner til filmen "White Chicks" 
Det skal så lige siges, at hans far sagde han havde en mave ligesom sin mor, som ikke kunne klare medicin af forskellige former.. Hun har været så syg at hun har været indlagt i over et ½ år... Og dermed mener faderen at min kæreste har en mave ligesom sin mor - Og DET kan man bare ikke tillade sig at sige.. DET er kun lægen der kan give det korrekte svar.
Ville bare dele episoden og nervøsiteten med Jer andre herinde, på min kæreste's vejne...