Total hygge dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Vingummien

og lidt mange billeder :p

Mig og Emil tog i parken kl 9 i morges og blev der til kl 12, gav dem brød og legede på legepladsen og snakkede med geber, og EMil hyggede sig for hårdt Og var næsten ik til at få med væk fra gederne igen, de var rigtig sjove. Og rørte han en var han flad af grin, som om han tænkte "jeg turde " så sjovt

Og han var rigtig dygtig til at kaste brød til dem, men godt det var frisk brød for han skulle også selv lige smage det ind imellem

Her er lige lidt billeder fra turen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

MORJESPERSEN

Hvor er det gode billeder at bette manden, kan godt se han hyggede sig ved de geder... dejligt at høre i havde en god dag. Her hjemme tilbragt vi 1 time i pigernes nye sandkasse... det er dejligt at vejet tillader at man kan komme ud...

Anmeld

14. maj 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er det gode billeder at bette manden, kan godt se han hyggede sig ved de geder... dejligt at høre i havde en god dag. Her hjemme tilbragt vi 1 time i pigernes nye sandkasse... det er dejligt at vejet tillader at man kan komme ud...

Ja det er skønt, er jo næsten kun solen der mangler nu.

Anmeld

14. maj 2010

MORJESPERSEN

Ja det er skønt, er jo næsten kun solen der mangler nu.

JA men mon ikke snart den vælger at komme frem fra sit vinter skjul.... Det håber jeg, jeg vil ud og shoppe sol crem i morgen til pigerne før man ved af det er den der..

Anmeld

15. maj 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

JA men mon ikke snart den vælger at komme frem fra sit vinter skjul.... Det håber jeg, jeg vil ud og shoppe sol crem i morgen til pigerne før man ved af det er den der..

Ja det har du nok ret i. Må nok heller eogså få købt noget

Anmeld

15. maj 2010

Vinker

suanne85 skriver:

og lidt mange billeder :p

Mig og Emil tog i parken kl 9 i morges og blev der til kl 12, gav dem brød og legede på legepladsen og snakkede med geber, og EMil hyggede sig for hårdt Og var næsten ik til at få med væk fra gederne igen, de var rigtig sjove. Og rørte han en var han flad af grin, som om han tænkte "jeg turde " så sjovt

Og han var rigtig dygtig til at kaste brød til dem, men godt det var frisk brød for han skulle også selv lige smage det ind imellem

Her er lige lidt billeder fra turen

Lyder bare VILDT hyggeligt   Super dejlige billeder og hvor er det en SKØN strik han har på!

Anmeld

15. maj 2010

oo

ih jeg synes bare I allesammen har klaret den sidste tid så enormt flot, der er ingen sure miner mellem dig og Emils far og Emil ser bare ud som om han TRIVES - men for djævelen da hvor er han blevet STOR

Anmeld

16. maj 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

ih jeg synes bare I allesammen har klaret den sidste tid så enormt flot, der er ingen sure miner mellem dig og Emils far og Emil ser bare ud som om han TRIVES - men for djævelen da hvor er han blevet STOR

Ja, alt for stor

Anmeld

16. maj 2010

Vingummien

Vinker skriver:

Lyder bare VILDT hyggeligt   Super dejlige billeder og hvor er det en SKØN strik han har på!

Ja, den er rigtig lækker. 200kr og han elsker den

Anmeld

16. maj 2010

lion

Dejligt at I ha hygget jer i dag.

VI har TOTAL slap af dag i dag.

Dejlige billeder af skønne Emil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.