Jeg har jo nok redet liidt for meget på bølgen "mine blodsukkertal er under det de skal være" - wup wup. Men alle ved jo at de ikke skal hvile på laurbærbladene og igår da jeg havde drukket 1 glas sodavand med sukker i (1 GLAS!!!!) så fik jeg det mærkeligt i kroppen og tænkte "jeg stikker mig da lige for at se om jeg er ved at være ved de tilladte 8,0. (jeg har ALDRIG været over).
GISP... GYS... ARGH! 10,6 sagde den.
Imorges da jeg målte sagde den så 8,1 FØR jeg skulle spise morgenmad... og det er jo ALT ALT for meget... og idag da jeg havde bestilt pizza til aftensmad så kom den helt op på 11,8
Nu sidder jeg og venter på at skulle stikke mig her igen kl.22 for at se om det er steget yderligere, og det tror jeg næsten det er, for den der influenzalignende følelse er ikke gået væk
ØV!
Jeg mistede helt lysten til at spise pizza.
Jeg har godt nok haft det lidt mærkeligt i kroppen idag og sovet meget, men har slået det hen med at jeg måske bare var træt. Men nu kan jeg da godt se at det måske er mine blodsukkertal der går liiidt amok her på det sidste...
Mit spørgsmål er nok: hvor højt kan de komme op? Og er der andre der har haft stigning tilsidst i graviditeten?
Kærlig hilsen
Zette
Anmeld