veet hårfjerningscreme og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.325 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Bare mig..

Jeg har ikke barberet ben i hundred år, og nu skulle det være.. Jeg vil gerne kunne se lidt godt ud, nu hvor jeg snart skal byde min lille datter velkommen.. Og hårfjerning på benene er en af dem

Men er der nogen der ved om man må bruge hårfjerningscreme fra veet når man er gravid? Jeg er kommet til at smide brugsanvisningen ud, så alle advarslerne kan jeg af gode grunde ikke læse.. (Jeg barberer ikke benene med shaver normalt, for den her veet giver bare SÅ godt et resultat synes jeg, og i laaaang tid)

Marikka, 40+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Bare mig..

Den kom rimelig hurtigt ned, så sender den lige op igen

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Tror ikke der er nogen fare for det... Jeg barberede/voksede mine ben når det passede mig under graviditeten..

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

MoarJ skriver:

Tror ikke der er nogen fare for det... Jeg barberede/voksede mine ben når det passede mig under graviditeten..

Okay, fint... Jeg plejer også og kunne tåle det, men man ved jo aldrig under en graviditet.. -men lige så meget om man "må" når man er gravid...

Men tak..

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay, fint... Jeg plejer også og kunne tåle det, men man ved jo aldrig under en graviditet.. -men lige så meget om man "må" når man er gravid...

Men tak..

Ja det er jo det... De "Må og Må Ikke" tog jeg ikke så nøje... Jeg gjorde tingene som det passede mig stort set...

De siger jo man ikke må løfte tungt osv.. Løfte tungt, gjorde jeg meget under graviditeten og lige op til terminen...

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

MoarJ skriver:

Ja det er jo det... De "Må og Må Ikke" tog jeg ikke så nøje... Jeg gjorde tingene som det passede mig stort set...

De siger jo man ikke må løfte tungt osv.. Løfte tungt, gjorde jeg meget under graviditeten og lige op til terminen...

Ja jeg har egentlig også gjort som det passede mig hele vejen igennem. - med måde.. Og jeg er da 2 dage ovre terminen nu..

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja jeg har egentlig også gjort som det passede mig hele vejen igennem. - med måde.. Og jeg er da 2 dage ovre terminen nu..

Kan du så komme igang med at føde....

Sender lige end masse vestøv afsted...

Ja hvis man gør tingene med måde, sker der jo ikke noget..

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

MoarJ skriver:

Kan du så komme igang med at føde....

Sender lige end masse vestøv afsted...

Ja hvis man gør tingene med måde, sker der jo ikke noget..

Ja, vi prøver ihærdigt at få det igang herhjemme. Men det virker ikke.. Jeg har dog en masse onde plukveer, men de bliver ikke reglmæssige

og tak!

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, vi prøver ihærdigt at få det igang herhjemme. Men det virker ikke.. Jeg har dog en masse onde plukveer, men de bliver ikke reglmæssige

og tak!

Håber snart der sker noget.. Man bliver så utålmodig når man er gået over tid..

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

MoarJ skriver:

Håber snart der sker noget.. Man bliver så utålmodig når man er gået over tid..

Ja for søren man gør.. Jeg troede heller ikke det kunne lade sig gøre at være SÅ utålmodig, blot én sølle dag over termin... Men jo.. - Det burde være ulovligt at få lov og gå over tid

Men omvendt er det også lidt spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.