Bild a bear

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

nannanadja

Idag var vi i kbh i Bild a bear, mine små kusiner har længe snakket om det så nu skulle det være og min pige på 4 år skulle self med og ha sin første bamse 

hold da op det er godt nok lidt dyrt derinde.... og efter lang lang tid ..2 timer derinde fik vi vores bamser.)

En sød kanin med hjerte og tøj,sko telefon og jeg skal komme efter dig 650kr at betale....

men de hyggede sig og hun sover med den nu så det har været det hele værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

wamse

Havde min datter med for første gang sidste måned, og kom lige som dig af med 650 kr

Men hun eeelsker bare hendes bamse, så også det hele værd her

Anmeld

14. maj 2010

nannanadja

ja det løber hurtig op...jeg havde tænkt mig at det nok kom til at koste 350kr eller deromkring... men man blir jo også selv lidt fanget af det der inde... der er jo så mange flotte ting og de er super søde.. godt hun har fødselsdag i næste måned

men da vi kom hjem var jeg inde på deres hjemmeside og der er noget der hedder bamse gode tilbud og der kan man få nogle forskellige sæt tøj til kun 50kr pr sæt og det er normal pris i butikken, så fik lige chierleder sæt og kjole med hund til 100kr..

det er værd og kigge på deres hjemmeside engang imellem..

Anmeld

14. maj 2010

slettet_7530

Vores datter fik lov at lave sin egen bame da hun fyldte 3 i februar, det var også en kanin den krøllet af dem, og jeg ved ikke hvor mange sæt tøj.

Hun knuselsker virkelig den kanin og den ahr fulgt hende i tykt og tyndt siden.

Anmeld

14. maj 2010

nannanadja

ja kan høre at de penge er godt givet ud... tror også det blir et hit her, hun har haft den med sig hele dagen ...

det er også fedt de gir sig så god tid til hver enkel barn derinde..der var mange mennesker men de får hver deres tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.