Hurra!!! Jeg er graviiiiid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

DK

Igen tusind tak for hilsnerne! I er bare de bedste!

Jeg er nu i sommerhus hos min mor og far. Min lillesøster er her os, og jeg kunne naturligvis ikke lade være med at fortælle det. Babyfrøet er barnebarn nr. 10! Nr. 9 kommer nu her til juni, men heldigvis bliver de lige begejstrede hver gang de hører der er en ny på vej!

Knus Ditte.

Nu 4+0!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

JustAnotherName

DK skriver:

Så var tredje gang dælme lykkens gang!!

Vi har fået en kage i ovnen!! Utydelig streg i går, men her til morgen kunne den sagtens klare "i udstrakt arm"-testen endda to dage før tid!! Weeeee det er simpelthen så dejligt!! Så nu er jeg med på vognen med en januar-baby!!

Jeg har bestilt tid på nettet til lægebesøg 1/6, og så tror jeg at vi snupper sådan en tidlig scanning for at se om der er tvillinger, hvilket er ret udbredt i min familie!

Uhhhh jeg glæder mig til at rende rundt med mave på!!

Kærlig hilsen Ditte

FEDT FOR JER     STORT TILLYKKE !!!

Anmeld

16. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Dejligt og høre..

Stort tillykke..

Anmeld

16. maj 2010

Svei

STORT TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

17. maj 2010

benthe :-)

DK skriver:

Vi har fået en kage i ovnen!! Utydelig streg i går, men her til morgen kunne den sagtens klare "i udstrakt arm"-testen endda to dage før tid!! Weeeee det er simpelthen så dejligt!! Så nu er jeg med på vognen med en januar-baby!!

Jeg har bestilt tid på nettet til lægebesøg 1/6, og så tror jeg at vi snupper sådan en tidlig scanning for at se om der er tvillinger, hvilket er ret udbredt i min familie!

Kærlig hilsen Ditte

tillykke med det
benthe

Anmeld

17. maj 2010

siw84

tillykke tillykke tillykke.. glæder mig til at følge det videre forløb.. og om der er 2 i mavsen

knus siw

Anmeld

17. maj 2010

Lou

Tillykke hvor er det dejligt for jer.... Skønt med de gode oplevelser !!  

Kh Lou

Anmeld

18. maj 2010

Cris

Tillykke :-D

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

TILLYKKE

Anmeld

25. maj 2010

Sofia

DK skriver:

Kærlig hilsen Ditte

Ihh jeg er så spændt på om det viser sig at være tvillinger - håber du opdaterer efter scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.