Min allerførste kage nogensinde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Miss.Sunshine

Den er mega grim i forhold til alt det i kan,men her er den, mit allerførste kageforsøg nogensinde! Med hjemmelavet MMf på og fyld af vaniljecreme og skildpaddecreme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Na-Wi

Godt første forsøg

Anmeld

14. maj 2010

Miss.Sunshine

Naannaa87 skriver:

Godt første forsøg

Tusind tak

Den hænger da sammen*G*

Anmeld

14. maj 2010

Diana...

Flot og enkelt. 

Anmeld

14. maj 2010

Dot D

Miss.Sunshine skriver:

Den er mega grim i forhold til alt det i kan,men her er den, mit allerførste kageforsøg nogensinde! Med hjemmelavet MMf på og fyld af vaniljecreme og skildpaddecreme

Et godt første forsøg, og du ved : øvelse gør mester

Anmeld

14. maj 2010

Miss.Sunshine

Dot D skriver:

Et godt første forsøg, og du ved : øvelse gør mester

Det håber jeg Bliver jeg bare halvt så dygtig som dig er jeg tilfreds

Jeg kunne bare ikke få mmf helt glat og fin som jeres,men det kommer måske en dag

Anmeld

14. maj 2010

Dot D

Det håber jeg Bliver jeg bare halvt så dygtig som dig er jeg tilfreds

Jeg kunne bare ikke få mmf helt glat og fin som jeres,men det kommer måske en dag

Hvor er du sød, og selvfølgelig bliver du bedre. Bare det at du allerede nu kan lide det, giver god grobund for flere(glatte) kager. Du får lige et billede af min den første kage, så kan du se den heller ikke var glat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Flot flot...

Anmeld

14. maj 2010

Miss.Sunshine

Dot D skriver:

Hvor er du sød, og selvfølgelig bliver du bedre. Bare det at du allerede nu kan lide det, giver god grobund for flere(glatte) kager. Du får lige et billede af min den første kage, så kan du se den heller ikke var glat

Nej lidt kan jeg godt se,men du er altså bare hamrende god til det. Kiggede lige i dit fotoalbum,det er helt vildt. Er du uddannet dekoratør?? De kager du laver i to etager, er det to kager der hver pakkes ind i mmf eller er det 2 kager og så mmf ud over dem begge på en gang? og hvad klistrer du pynt fast med?

Hvor lang tid har du øvet dig på at blive så dygtig? Syntes det er så imponerende. Hiver manden hen foran computeren konstant, SE SE nøøøøj seeeeeeee*GGG*

Anmeld

14. maj 2010

Miss.Sunshine

MoarJ skriver:

Flot flot...

Nu ved jeg ikke om det var til mig eller Dot,men jeg rager ros til mig og siger mange tak!

Knus MS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.