Ubehag, hvornår går grænsen ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Lou87

Hej

Jeg har her de seneste dage oplevet en del ubehag i maven.. Dels at det sådan spænder utrolig meget, men også en slags smerte nederest under "buen".. ned til skridtet.. Og har svært ved at ligge udstrakt på ryggen da det gør ondt i lænd og mave.

Er der nogen der har oplevet noget lign, eller har et bud på hvad det er ?? HADER og sku ringe og spørge JDM eller læge, hvis de bare mener man er for pylret.

På forhånd tak

Lou 24+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Soap

Kan det ikke være lige meget om de syns du er den mest hysteriske eller pyllerede gravide i hele verden ? 

Hvis det er det som skal til for at du får ro, om der er noget i det eller ej så ring , de er der for det samme , det er deres job 

Jeg syns virkeligt det er vigtigt at man som gravid søger læge eller JM når man er utryg så man ikke går og stresser unødvendigt 

Anmeld

14. maj 2010

lollandpigen

Hejsa...

Har det selv somom hele min mave spænder og en utrolig urolig baby derinde..... Jeg er dog i uge 29 og fik ivide af FG at det var normalt i uge 29 men jeg synes bestemt du skal ringe og høre dem ad jeg hører selv til den gruppe der lytter til min krop hvis føler der er noget galt selvom andre siger noget andet.....

Så frem med telefonen så du kan få ringet og få ivide at baby sikekrt har det rigtigt dejligt derinde.....

Knus

Anmeld

14. maj 2010

blomst84

Kunne det være blærebetændelse?

Anmeld

14. maj 2010

Lou87

Soap skriver:

Kan det ikke være lige meget om de syns du er den mest hysteriske eller pyllerede gravide i hele verden ? 

Hvis det er det som skal til for at du får ro, om der er noget i det eller ej så ring , de er der for det samme , det er deres job 

Jeg syns virkeligt det er vigtigt at man som gravid søger læge eller JM når man er utryg så man ikke går og stresser unødvendigt 

Du har sikkert ret - man vil bare så gerne undlade og være for hysterisk da førstegangsfødedene (som jeg) altid blir stemplet for det... Men det rigtigt, hvad er vigtigere end og være sikker

Rart og høre der er andre der alligevel mener det samme.. Tak

Anmeld

14. maj 2010

Lou87

lollandpigen skriver:

Hejsa...

Har det selv somom hele min mave spænder og en utrolig urolig baby derinde..... Jeg er dog i uge 29 og fik ivide af FG at det var normalt i uge 29 men jeg synes bestemt du skal ringe og høre dem ad jeg hører selv til den gruppe der lytter til min krop hvis føler der er noget galt selvom andre siger noget andet.....

Så frem med telefonen så du kan få ringet og få ivide at baby sikekrt har det rigtigt dejligt derinde.....

Knus

Okay ja, der er lidt tid til endnu.. selvom hver graviditet jo self altid er forskellig.. Og ja jeg må bare fatte knoglen og få ringet så

Tak

Anmeld

14. maj 2010

Lou87

blomst84 skriver:

Kunne det være blærebetændelse?

Hmm tjah .. det da et godt spørgsmål ? har ikk haft det under graviditeten før... men havde det ofte inden... men kan jo godt være det mærkes mere under graviditet.... og det passer jo måske meget godt når det mest er i det nederste af maven...

Anmeld

15. maj 2010

K&S

Lou87 skriver:

Hej

Jeg har her de seneste dage oplevet en del ubehag i maven.. Dels at det sådan spænder utrolig meget, men også en slags smerte nederest under "buen".. ned til skridtet.. Og har svært ved at ligge udstrakt på ryggen da det gør ondt i lænd og mave.

Er der nogen der har oplevet noget lign, eller har et bud på hvad det er ?? HADER og sku ringe og spørge JDM eller læge, hvis de bare mener man er for pylret.

På forhånd tak

Lou 24+5

Jeg har haft de samme gener den sidste uges tid (er 26+4) - jeg har også haft en del plukkeveer - jeg var hos lægen i onsdags og jeg havde helt sikkert noget "unormalt" i urinen, så de sendte den til analyse på laboratorium og så gjorde det rigtig ondt, da lægen trykkede under maven, hvor blæren er - så jeg ville sige : afsted til lægen med en urinprøve, hellere 1 gang for meget end 1 gang for lidt

Og blærebetændelse når du er gravid føles overhovedet ikke som blærebetændelse som ikke-gravid...! Du får ikke den samme sviende fornemmelse, når du tisser...

Håber du finder ud af grunden til dit ubehag 

Katja

Anmeld

15. maj 2010

Lou87

K&S skriver:

Jeg har haft de samme gener den sidste uges tid (er 26+4) - jeg har også haft en del plukkeveer - jeg var hos lægen i onsdags og jeg havde helt sikkert noget "unormalt" i urinen, så de sendte den til analyse på laboratorium og så gjorde det rigtig ondt, da lægen trykkede under maven, hvor blæren er - så jeg ville sige : afsted til lægen med en urinprøve, hellere 1 gang for meget end 1 gang for lidt

Og blærebetændelse når du er gravid føles overhovedet ikke som blærebetændelse som ikke-gravid...! Du får ikke den samme sviende fornemmelse, når du tisser...

Håber du finder ud af grunden til dit ubehag 

Katja

Okay... super med alle de svar i giver.. Jeg må bare afsted med en prøve igen så ja! Alt for at få det bedre.. og føle sig sikker Ja plukveerne lider jeg også af, suk.. kan ikk engang gå en tur uden og få dem.

Tak for inputtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.