gult gylp ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.124 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Anonym trådstarter

Opdagede i dag at min datter Gylpede nogle store Gule klumper op, mellem det hvide gylp, har læst mig til at det kan være fordi hun ikke har spist, men hun har spist som hun plejer..

er der nogen der har oplevet noget lign. eller ved hva det er ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Opdagede i dag at min datter Gylpede nogle store Gule klumper op, mellem det hvide gylp, har læst mig til at det kan være fordi hun ikke har spist, men hun har spist som hun plejer..

jeg oplevede det med min datter men kan desværre ikke svare dig på hvad det kan være. mit gæt ville være mavesyre.  men ved ikke hvad det er så.

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

jeg oplevede det med min datter men kan desværre ikke svare dig på hvad det kan være. mit gæt ville være mavesyre.  men ved ikke hvad det er så.

Okay det er nok ikk noget alvorligt

Anmeld

14. maj 2010

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Okay det er nok ikk noget alvorligt

nej det er det nok ikke... men hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen hvis det fortsætter hvertfald bare for at få at vide der ikke er noget galt og det er helt normalt...

jeg oplevede det kun en gang så ville ikke gøre mere ved det der jo men havde det fortsat havde ejg ringet til en læge.

men det er jo dig eget valg.

Anmeld

14. maj 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Hejsa,

ja det oplevede jeg også med Nicolai nogle gange. Det er noget så uskyldigt som mavesyre ;-)

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Hejsa,

ja det oplevede jeg også med Nicolai nogle gange. Det er noget så uskyldigt som mavesyre ;-)

nååh okay tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.