Babysko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Mathilde

Hvilken størrelse sko brugte jeres børn da de var knap 1 år?

Skal have købt sko til Celina, men jeg synes det er lidt svært at hitte ud af størrelserne.... Når jeg måler hendes fod skal hun have en str. 19-20 men Frederik har købt et par i 20 og de er alt for store!

Jeg har fundet nogle fine tullesko, men man kan kun vælge enten str. 16/18 eller 19/20, så jeg kan ikke helt finde ud af hvilken størrelse jeg skal tage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

E.T

Kigger lige med, blev lidt nysgerig 

Anmeld

14. maj 2010

frk Jensen

Vent til at hun kan gå med at købe sko...

Jeg tog marcus med ned i sko butikken og fik hjælp af sko damerne... De har meget mere forstand på det, end vi lige tror..

kram

Anmeld

14. maj 2010

Diana...

Det bedste er altså og få dem til at hjælpe inde i skobutikkerne. Men ellers kan man tage sålen ud af alle børneskoene og så sætter du hendes fod på og så skal der CA være en pejefingers bredde fra tåen til kanten for der skal være plads til hendes fod + den skal sidde tæt op over foden også. 

Lucas bruger str. 22 i sko og 21 i støvler. 

Men helst ingen sko hvis hun ikke kan gå endnu det er ikke sund for hendes fødder. 

Knus

Anmeld

14. maj 2010

Valle81

Ingen og det første stykke tid hvor Asta gik var det bare i bare tæer derhjemme.

Der gik lidt før jeg købte sko til hende. Tror hun havde "gået" en måneds tid:0)

Anmeld

14. maj 2010

Mathilde

Okay Det var nu heller ikke rigtige sko, men hjemmesko/tullesko. Hun sveder fødderne i alm futter og jeg synes alligevel hun skal have et eller andet på når hun er i DP...

Hun går ikke selv endnu, men går når vi holder hende i hænderne

Anmeld

14. maj 2010

Diana...

Mathilde skriver:

Okay Det var nu heller ikke rigtige sko, men hjemmesko/tullesko. Hun sveder fødderne i alm futter og jeg synes alligevel hun skal have et eller andet på når hun er i DP...

Hun går ikke selv endnu, men går når vi holder hende i hænderne

Nåå hi hi så ved jeg det ikke der har han bare fået nogen på der ikke var for små ha ha  

Anmeld

14. maj 2010

Betteisen

Hejsa!

Ta trunten med ned i butikken for det er utrolig svært at købe noget de små poder ikke har prøvet. Så finder du hurtigt ud af det hele mht pasform. Str. varierer jo også en del alt efter hvilket mærke du køber.

God vind

Anmeld

14. maj 2010

nannanadja

vi har haft nike bløde skind sko srt  19,5 da romeo var 8-9mdr.

nu er han snart 11mdr og har fået en bundgaard sko str 21.

Anmeld

14. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er 13 mdr. og bruger str. 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.