Sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Tullebobs

Min søn på 6 uger vil ikke tage en sut - og det kunne jeg rigtig godt tænke mig, at han ville - bare en gang imellem. Jeg bliver brugt som sut om natten, hvilket kan være ret trættende  Og så er sutten jo også en god trøster i de situationer, hvor der lige er 10 minutter til, at det bliver muligt at amme igen.

Hvordan hulan får jeg ham til at tage sutten? Gode råd søges...

Kh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Koen.

Vi havde os problemer i starten med lillepigen! Vi havde købt meda sutter til hende, men dem ville hun bestemt ikke have Men så forslog en veninde at vi prøvede NUK sutter dem i silicone, og nu elsker hun sin sut!

Der er ikke andet end og prøve sig frem, for i finder en løsning!

Anmeld

14. maj 2010

millesofie

Uuuh jeg havde købt de berømte natur sutter og var sikker på at det bare handlede om tilvæning.. jeps jeg blev klogere

Tinke vil kun have MAM sutter !!! øv for et nederlag

men tilgengæld så bruger hun den jo nu, jeg var så bange for at hun skulle begynde at sutte på finger, hun var så småt begyndt

men de kunne jo også fås PBA frie så ja det er vel ok selv om at de er grimme

jeg tror bare det er med at finde den rigtige for jeres barn bliv ved med at prøve

Anmeld

14. maj 2010

Mussen2

Tullebobs skriver:

Min søn på 6 uger vil ikke tage en sut - og det kunne jeg rigtig godt tænke mig, at han ville - bare en gang imellem. Jeg bliver brugt som sut om natten, hvilket kan være ret trættende  Og så er sutten jo også en god trøster i de situationer, hvor der lige er 10 minutter til, at det bliver muligt at amme igen.

Hvordan hulan får jeg ham til at tage sutten? Gode råd søges...

Kh Trine

Vi havde samme problem. Husk at prøve at give ham/hende den når han er i godt humør! Så skal han nok vænne sig til den i længden, men ikke giv den når han er ked. Før end han har vænnet sig til den.

Anmeld

14. maj 2010

Tullebobs

lillespurv19 skriver:

Vi havde os problemer i starten med lillepigen! Vi havde købt meda sutter til hende, men dem ville hun bestemt ikke have Men så forslog en veninde at vi prøvede NUK sutter dem i silicone, og nu elsker hun sin sut!

Der er ikke andet end og prøve sig frem, for i finder en løsning!

Hejsa

Jeg har faktisk lige købt NUK sutter idag, godt nok med latex dutter da de andre vi har prøvet har været med silicone, og det kan godt være lidt hårdere i det. Så nu må vi, om det også er den rigtige sut for William.

Tak for dit svar...

Kh Trine

Anmeld

14. maj 2010

Tullebobs

millesofie skriver:

Uuuh jeg havde købt de berømte natur sutter og var sikker på at det bare handlede om tilvæning.. jeps jeg blev klogere

Tinke vil kun have MAM sutter !!! øv for et nederlag

men tilgengæld så bruger hun den jo nu, jeg var så bange for at hun skulle begynde at sutte på finger, hun var så småt begyndt

men de kunne jo også fås PBA frie så ja det er vel ok selv om at de er grimme

jeg tror bare det er med at finde den rigtige for jeres barn bliv ved med at prøve

Jeg har faktisk ikke prøvet natursutterne til W, måske er de noget for ham...

Godt at du har fundet noget, der dur til din datter og det bliver sikkert ikke sidste gang at I to bliver uenige om, hvad der er god stil

Kh Trine

Anmeld

14. maj 2010

Tullebobs

Muttien skriver:

Vi havde samme problem. Husk at prøve at give ham/hende den når han er i godt humør! Så skal han nok vænne sig til den i længden, men ikke giv den når han er ked. Før end han har vænnet sig til den.

Godt fif! Jeg er jo nok tilbøjelig til at stikke ham sutten, når der er noget galt - vil da prøve at give ham næste gang vi hyggesnakker i sofaen...

Tak for det.

Hilsner fra Trine

Anmeld

14. maj 2010

Na-Wi

Min søn er lige blevet 6 måneder og har kun ville have sut den første måned, men derefter vil han ikke have den mere.. Vi har prøvet mange forskellige men intet virker.. Så ville ønske jeg også kunne få min til at tage en da han er begyndt at sutte på tommelfinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.