Valmed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.373 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Lotus86

Er der nogle af jer, der på en Valmed har fået en svag streg efter de 5 minutter, og hvor den faktisk stadig har været god nok??

Jeg har jo nemlig gjort det forbudte og har hevet testen op af skraldespanden Kan se den lille streg, og kan jo nu ikke lade være med at tænke over det, da jeg stadig ikke har fået mens, og har mange niv i underlivet... Og ja, jeg ved godt det er dumt, især når det er en Valmed, og alle siger at de snyder, men kunne alligevel ikke lade være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Ansemusen

npn skriver:

Er der nogle af jer, der på en Valmed har fået en svag streg efter de 5 minutter, og hvor den faktisk stadig har været god nok??

Jeg har jo nemlig gjort det forbudte og har hevet testen op af skraldespanden Kan se den lille streg, og kan jo nu ikke lade være med at tænke over det, da jeg stadig ikke har fået mens, og har mange niv i underlivet... Og ja, jeg ved godt det er dumt, især når det er en Valmed, og alle siger at de snyder, men kunne alligevel ikke lade være...

Jeg har ikke selv prøvet det. men jeg ville se den som negativ og vente med at tage en ny test til imorgen eller om nogle dage! Jeg ved godt det er skide svært at vente!

Anmeld

14. maj 2010

Lotus86

Jeg ser den også selv som negativ, men jeg har det åbenbart alligevel bedst med at pine mig selv, og hænge mig i de spinkle urealistiske mål...

Jeg satser ikke på at teste mere foreløbigt, det er simpelthen spild af penge, jeg må bare satse på at min mens snart kommer, selvom den så sandelig lader sig vente på sig

Anmeld

14. maj 2010

Frk. Himmelblå

Hermed et længere og måske i virkeligheden ikke så brugbart et indlæg:

Jeg lavede samme farlige trick i begyndelsen af denne måned.
Blev ved med at glo på en Valmed test et par minutter efter deadline. Og så blev den svagt lyserød. Tog dagen efter på apoteket efter en mere "troværdig" test, som så også viste klart negativ. Kom så til at hive den op af skralderen efter en time, og nu var den blevet svagt positivt. Og hvorfor opførte jeg mig så idiotisk? - Det gjorde jeg fordi, jeg havde en fornemmelse af at være blevet gravid. Jeg kunne simpelthen lugte ALT på kilometers afstand, og jeg blev utilpas ved alle de lugte, som jeg heller ikke kunne fordrage, da jeg ventede nr 1.
Jeg tog ikke testene seriøst, for jeg havde jo ikke spillet efter reglerne. En uge efter havde jeg morgenkvalme, og jeg tog derfor test nr 2 fra apotekpakken, jeg havde købt ugen forinden. Der kom er SVAG nærmest grålig streg inden for de tre minutter. Jeg tænkte, at jeg bare var blevet sindssyg og måtte slå de graviditetstanker ud af hovedet!
De næste to uger lykkedes det mig at slå det hele ud af hovedet. Selvom jeg var trættere end nogensinde før. Min søster kommenterede det: Man skulle jo tro, du var gravid!
Det fik mig til at gå på apoteket igen, hvilket samme eftermiddag resulterede i to bragende positive test!

Da jeg tog den første Valmed test, var jeg lige akkurat blevet gravid... Knap en uge henne. Men det besvarer selvfølgelig ikke spørgsmålet om, hvor vidt den slog ud pga. graviditeten eller pga. at jeg ikke overholdt "tidsfristen".
Er nu 8 uger henne og alt er vel!

Mit råd: Skift til apotekets test. Og vent en uge med at bruge dem
Krydser fingre

Anmeld

14. maj 2010

Frk. Himmelblå

Rettelse: Det var så i begyndelsen af SIDSTE måned, jeg tog valmed-testen ;-)

Anmeld

14. maj 2010

Lotus86

Sikke en solstrålehistorie, jeg bliver helt glad når jeg læser det ville ønske det kunne være det samme i mit tilfælde, men jeg tvivler, tror desværre det er min krop der spiller mig et puds, da det kun er 2 mdr siden jeg smed mine p-piller.

Anmeld

14. maj 2010

Frk. Himmelblå

Kender mange, incl. mig selv, der er blevet gravvide inden for tre måneder efter p-pille stop :-) Så det er ingen hindring.
Men slå nu koldt vand i blodet.
Tænk på noget andet i nogle dage og undgå at blive skør. Griner.

Anmeld

14. maj 2010

grinny

Jeg bliver helt nervøs, jeg skal tage en valmed test imorgen tidlig.. Hehe 

Anmeld

14. maj 2010

Lotus86

Jeg har været mere skør end jeg er nu, (skræmmende ik) så det kan kun gå den rigtigevej fra nu af men egentlig, så vil jeg bare gerne have at min menstraution kommer snart så vi kan forsætte med projektet, håber virkelig ikke jeg er en af dem, hvor den nærmest helt forsvinder..

Anmeld

15. maj 2010

FrkLarsen

Jeg har testet positiv med valmed, da jeg var 3+2 altså lidt før forventet mens.

Her virkede de fint  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.