Er helt slået ud..... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Bom

Hej Piger...

Jeg ved godt det ikke er det fedeste og fortælle på sådan en side her.. Men jeg bliver simpelthen nød til at fortælle det til nogen..

Jeg sidder her og stor tuder, har lige læst på facebook, at en gammel kammerat og hans kæreste lige har mistet deres søn..

Han er født for 10 dage siden... Jeg ved ikke hvad der er sket eller noget, men puha en mave pumper og få når man selv er lige oppe over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

VIPpigen

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

Jeg ved godt det ikke er det fedeste og fortælle på sådan en side her.. Men jeg bliver simpelthen nød til at fortælle det til nogen..

Jeg sidder her og stor tuder, har lige læst på facebook, at en gammel kammerat og hans kæreste lige har mistet deres søn..

Han er født for 10 dage siden... Jeg ved ikke hvad der er sket eller noget, men puha en mave pumper og få når man selv er lige oppe over..

Åh nej, Håber de klare den, og du ligeså. Ja, jeg går i den tanke at bare de første 12 uger er klaret, så er vi rimlige "sikre", og når man så har født tænker man igen at nu er den bare sikker, men det er desværre aldrig sikkert, noget som helst. Det er noget af det jeg selv frygter allermest, og tror det er derfor man skal nyde hver et minut, hver en time og hver en dag man har sammen med dem man elsker.

Tror ikke der findes nogen større sorg end miste sit eget barn. Sender din kammerat og hans kæreste en masse tanker.

Anmeld

14. maj 2010

lululupo

århhhh nej altså, hvor er det forfærdeligt.......  

Anmeld

16. maj 2010

Thildesmor

åh sødeste det er jeg bare rigtig ked af at hører  håber de kommer gennem det sammen

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fuck

Anmeld

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

Puh en nyhed at få... Det er jeg ked af at høre. Kan godt forstå det ramte dig hårdt. Må virkelig være noget af det værste der kan ske - at miste sit barn. Mine varmeste tanker herfra til din kammerat og hans kæreste.

Anmeld

16. maj 2010

dorthemus

Hvor forfærdeligt

Anmeld

16. maj 2010

Vial

Ja, skrækkeligt. Men ja, jeg har ikke brug for at læse de forfærdelige historier, som jo altid findes. Slet ikke nu, hvor jeg er gravid :-(

Ville ønske at alle historier med fatale udgange var mærket med rødt her på siden. Finder alt for tit ud af indholdet, når jeg er i gang med at læse det og skaden er sket. Mangler nok bare mit filter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.