Hjælp til skildpadde creme, er i gang med min 1 kage :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Miss.Sunshine

Hej Gæve Kage"koner"

I er så hamrende dygtige at jeg nu vil prøve at lave min 1 kage

Jeg har gjort som i skrev med skildpaddecreme,men hvor længe skal den på køl før den kan piskes??

Og jeg har lige lavet min første MMF kan slet ikke få armene ned,haha

Jeg glemte dog at putte frugtfarve i før flormelis, kan man putte i bagefter i lidt af mmf'en til pynten?

Knuzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Mikkelmusen

mht skildpaddecremen, så skal den køles helt ned. Gerne natten over, men ned til 5 grader ca. som der er i et køleskab. Du må endelig ikke piske den før, for så gryner den og bliver ulækker og kan IKKE reddes.

Frugtfarve har jeg ikke prøvet at bruge i mmf, så jeg aner det ikke, men jeg tror det bliver mega klistret hvis du putter det i bagefter.

Anmeld

14. maj 2010

Miss.Sunshine

Mikkelmusen skriver:

mht skildpaddecremen, så skal den køles helt ned. Gerne natten over, men ned til 5 grader ca. som der er i et køleskab. Du må endelig ikke piske den før, for så gryner den og bliver ulækker og kan IKKE reddes.

Frugtfarve har jeg ikke prøvet at bruge i mmf, så jeg aner det ikke, men jeg tror det bliver mega klistret hvis du putter det i bagefter.

Okay tusind tak

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Mikkelmusen skriver:

Min skildepadde creme bliver grynet dagen efter når jeg pisker...

Mener ikke jeg gør noget galt..

Smelter det dagen før - Køler det ned natten over...

Anmeld

14. maj 2010

quity

Med mindre alt min mmf skal have samme farve, så putter jeg frugt farve i efter den er lavet. Jeg bruger bare mere flormelis til at ælte det ind i. Så jeg vil mene at det kan du sagtens.

Anmeld

15. maj 2010

Mikkelmusen

MoarJ skriver:

Min skildepadde creme bliver grynet dagen efter når jeg pisker...

Mener ikke jeg gør noget galt..

Smelter det dagen før - Køler det ned natten over...

Måske pisker du for meget? Der skal ikke så meget til.

Anmeld

15. maj 2010

Miss.Sunshine

Den blev helt perfekt. Kølede den i et par timer og piskede den bare som flødeskum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.