Total optur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

NoName

Hej piger jeg må lige dele det her med jer...

Så kommer man træt hjem fra arbejde... Hvor man har sagt pænt "vi ses til næste år" farvel til alle kollegerne. Er super glad for endelig at have ferie sammen med kæresten og derefter på barsel for at vente på den lille pige det kommer engang i Juli.

Kæresten er ikke hjemme han er taget til Rally og kommer først hjem i morgen men sørme om han ikke har lagt en lille seddel til mig.

Der står: Hej Skat, så er der sQ dømt sommerferie, jeg glæder mig til at tilbringe den sammen med dig alene. Til næste år er vi 3 det bliver bare endnu mere kanon, elsker dig vi ses i morgen aften.

arhmen altså, jeg er jo rørt til tårer... Han er sQ fantastisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

LRJ

noname skriver:

Hej piger jeg må lige dele det her med jer...

Så kommer man træt hjem fra arbejde... Hvor man har sagt pænt "vi ses til næste år" farvel til alle kollegerne. Er super glad for endelig at have ferie sammen med kæresten og derefter på barsel for at vente på den lille pige det kommer engang i Juli.

Kæresten er ikke hjemme han er taget til Rally og kommer først hjem i morgen men sørme om han ikke har lagt en lille seddel til mig.

Der står: Hej Skat, så er der sQ dømt sommerferie, jeg glæder mig til at tilbringe den sammen med dig alene. Til næste år er vi 3 det bliver bare endnu mere kanon, elsker dig vi ses i morgen aften.

arhmen altså, jeg er jo rørt til tårer... Han er sQ fantastisk.

Årh hvor er han sød !

Anmeld

14. maj 2010

NoName

Lone H. skriver:

Årh hvor er han sød !

Ja, han er bare super...

Anmeld

14. maj 2010

B&J

hvor er han bare super sød... elsker små lapper papir kæresten skriver på

Anmeld

14. maj 2010

NoName

B&J skriver:

hvor er han bare super sød... elsker små lapper papir kæresten skriver på

Det er så dejlig uventet og super hyggeligt...

Elsker også når de ligger der...

Anmeld

14. maj 2010

LRJ

noname skriver:

Ja, han er bare super...

Dejligt !!

Bo sys li han skulle fortælle mig i dag at han ikk havde købt en gave til i dag ( vi har årsdag i dag ), hvor jeg blev lidt ked over det, hvor han så fortæller mig at han har bestilt en gave til mig, men han vil ikk fortælle hva det er

Anmeld

14. maj 2010

NoName

Lone H. skriver:

Dejligt !!

Bo sys li han skulle fortælle mig i dag at han ikk havde købt en gave til i dag ( vi har årsdag i dag ), hvor jeg blev lidt ked over det, hvor han så fortæller mig at han har bestilt en gave til mig, men han vil ikk fortælle hva det er

Uhh, det lyder spændende, hvor mange gange har du plaget om at få det af vide????

Anmeld

14. maj 2010

LRJ

noname skriver:

Uhh, det lyder spændende, hvor mange gange har du plaget om at få det af vide????

mange gange og har hele dagen prøvet og lade som om jeg ikk er mega nysgerrig på at se hva det er men skal desværre vente til slutningen af maj har han sagt :O

Anmeld

14. maj 2010

NoName

Lone H. skriver:

mange gange og har hele dagen prøvet og lade som om jeg ikk er mega nysgerrig på at se hva det er men skal desværre vente til slutningen af maj har han sagt :O

Åh gud der er jo længe til endnu...

Du må endelig huske at fortælle hvad det er han har fundet på...

Anmeld

14. maj 2010

LRJ

noname skriver:

Åh gud der er jo længe til endnu...

Du må endelig huske at fortælle hvad det er han har fundet på...

ja det sys jeg os :O og er ved at gå til af nysgerrighed Men skal nok fortælle hva det er når jeg har fået det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.