Forstår det altså bare ikke ? :l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

BulleMulle

Var ved lægen med en urinprøve i onsdags, hvor den så viste svag positiv, men han ville så sende den videre til sygehuset for og se hvad deres test sagde. Jeg skulle så ringe til morges.. Men igår middag begyndte jeg så at bløde (skulle have min mens onsdag), så tænkte at det så nok bare var en fejl med hans test 

men rigede så til ham idag, hvor han sagde at den var positiv og jeg var gravid, men jeg sagde så nej det er jeg ikke fordi jeg har fået min mens, men så sagde han at det kunne jeg godt få selvom jeg er gravid. de første 3 måneder kan man godt have sin normale mens sagde han.. Men forstår det ikke, i mit hovede hænger det ikke sammen

Hjææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

dorthemus

Prøv at læse det jeg har skrevet til dig før  Lægen har ret, men hold selvfølgelig øje med hvor meget du bløder og hvordan det ser ud for det kan godt være en truende abort, MEN DET ER IKKE SIKKERT!!

Jeg siger endnu engang TILLYKKE med de to streger

Anmeld

14. maj 2010

BulleMulle

Jamen jeg bløder som en normal mens nu, så derfor forstår jeg det ikke ?

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

Det gjorde min veninde i flere måneder. Hun har lige født for nogle uger siden  Det er altså ikke så unormalt som man skulle tro. Det KAN være abort, men det kan også bare være din krop som endnu ikke producerer nok graviditetshormon til at forstå, at den rent faktisk ER gravid og skal stoppe med at menstruere.

Så foreløbigt stort tillykke med den lille spire

Anmeld

14. maj 2010

dorthemus

BulleMulle skriver:

Jamen jeg bløder som en normal mens nu, så derfor forstår jeg det ikke ?

Okay...prøv at tage en test om et par dage igen og se hvad den siger. Og kontakt så din læge igen mandag med en update.

Håber og  for, at det "bare" er noget harmløst blod kroppen lige skal af med.

Anmeld

14. maj 2010

oo

ja, man kan sagtens have mens og blødninger generelt i starten - det er ikke særlig rart og man er helt ude at skide af nervøsitet, men det betyder ofte ingenting

så STORT TILLYKKE!! du er jo GRAVID!

Anmeld

14. maj 2010

BulleMulle

Tak

Kender du nogen som har haft deres mens selvom de var gravide ?

Anmeld

14. maj 2010

BulleMulle

Det gjorde min veninde i flere måneder. Hun har lige født for nogle uger siden  Det er altså ikke så unormalt som man skulle tro. Det KAN være abort, men det kan også bare være din krop som endnu ikke producerer nok graviditetshormon til at forstå, at den rent faktisk ER gravid og skal stoppe med at menstruere.

Så foreløbigt stort tillykke med den lille spire

Takker (:

Tror os det mit hovede som har svært ved at forstå det, og tør ikke rigtig at fortælle det til nogen, hvis nu jeg allerede har mistet det.. :/

Anmeld

14. maj 2010

Louisiana

Tillykke  

Anmeld

14. maj 2010

BulleMulle

Takker (: Men vil bare ikke glæde mig endnu da jeg jo bløder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.