Belastende børn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Anonym trådstarter

Er jeg virkelig den eneste der synes at andres børn kan være en hård mundfuld? For nøj hvor er jeg træt af nogle af de andre børn her i nærheden. De er nok en 5-8 år gamle og de stiller 50 spørgsmål bare jeg lige går ud 2 sek eller er nede og spille bold med min datter på to år.. De kan finde på at spørge om de må være med, selv om det sgu da er indlysende at min lille pige ikke kan spille med på den måde de store børn spiller. Og de har sågår haft spurgt om de måtte prøve at bære min datter- ØH NEJ SGU gu må i ej! Forleden dag kom vi hjem med en kanin og de jagtede os helt ude fra parkerings pladsen og op til døren og spurgte tusind gange om de måtte røre kaninen hvilket vi sagde nej til. Den var skræmt nok i forvejen over køreturen væk fra sin mor. Så forsætter de sku med at ringe på efter vi går ind, og spørg igen da jeg åbner om de må se kaninen nu, NEJ for H......! Og nu har de lige været her igen i dag og spurgt om de måtte komme ind og se kaninen idag, sagde nej og så spurgte de fandme om de måtte få penge til is hvilket de også fik et nej til og det resultere i de kalder mig grim børnemishandler da de kommer ud i gården? Jeg er så træt af de børn!!!! Arrrrrr!

Sorry, men jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind! Tør næsten ikke gå ned og lege fordi jeg snart får sagt noget rigtig upassende og ikke særlig børnevenligt til dem! Hvad fanden skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Risen

Anonym skriver:

Er jeg virkelig den eneste der synes at andres børn kan være en hård mundfuld? For nøj hvor er jeg træt af nogle af de andre børn her i nærheden. De er nok en 5-8 år gamle og de stiller 50 spørgsmål bare jeg lige går ud 2 sek eller er nede og spille bold med min datter på to år.. De kan finde på at spørge om de må være med, selv om det sgu da er indlysende at min lille pige ikke kan spille med på den måde de store børn spiller. Og de har sågår haft spurgt om de måtte prøve at bære min datter- ØH NEJ SGU gu må i ej! Forleden dag kom vi hjem med en kanin og de jagtede os helt ude fra parkerings pladsen og op til døren og spurgte tusind gange om de måtte røre kaninen hvilket vi sagde nej til. Den var skræmt nok i forvejen over køreturen væk fra sin mor. Så forsætter de sku med at ringe på efter vi går ind, og spørg igen da jeg åbner om de må se kaninen nu, NEJ for H......! Og nu har de lige været her igen i dag og spurgt om de måtte komme ind og se kaninen idag, sagde nej og så spurgte de fandme om de måtte få penge til is hvilket de også fik et nej til og det resultere i de kalder mig grim børnemishandler da de kommer ud i gården? Jeg er så træt af de børn!!!! Arrrrrr!

Sorry, men jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind! Tør næsten ikke gå ned og lege fordi jeg snart får sagt noget rigtig upassende og ikke særlig børnevenligt til dem! Hvad fanden skal jeg gøre?

hmmm.. .. Børn er vel børn?

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Ja børn er børn. Men børn burde også kunne forstå et nej når de er så store. Lige nu sidder de og holder vagt ude på vores trappe påtrods af at ingen af dem bor i denne opgang. Det er så irriterende.

Anmeld

14. maj 2010

oo

det lyder da umiddelbart som nogle svært aggressive børn! hvis du ligefrem føler dig chikaneret, så ville jeg tage kontakt til deres forældre eller til boligforeningen.

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

Jeg kan godt forstå at du synes de er irriterende og går over stregen. Men jeg tror først at de stikker af, når de mærker at du ognorerer dem og er ligeglad. De kan jo ikke blive ved med at sidde der i ugevis. Så tal pænt til dem når du møder dem, svar høfligt og lad så ellers være med selv at henvende sig til dem. Så tror jeg nok det skal hjælpe. Mht. at de spørger om de må lege med din datter eller bære hende, synes jeg det lyder helt uskyldigt om som noget helt normale børn bare spørger om!

Anmeld

14. maj 2010

Svei

Jeg synes både egne og andres børn kan være virkelig trælse og grænsende til balastende...som regel kommer graden af det an på hvor meget eller især lidt overskud der er på min egen personlige konto

Anmeld

14. maj 2010

Valle81

Yrsa skriver:

Jeg synes både egne og andres børn kan være virkelig trælse og grænsende til balastende...som regel kommer graden af det an på hvor meget eller især lidt overskud der er på min egen personlige konto

Hørt:0)

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Det ville måske ikke have været så slemt hvis det bare var to børn, men de er en 5- 10 stykker for det meste drenge. Og det er altså en stor mundfuld når de nærmest omringer en og følger efter os hvis vi går tur. Når min mand er med går de væk når han siger det, men når det bare er mig har de ingen respekt. Overvejer helt at flytte. Engang blev de ved og ved at ringe på fordi de havde set mig ved hjemme is bilen og de blev ved med at spørge efter is og spørge hvorfor de ikke måtte få, og sige at de altså vidste vi havde is.. Jeg har simpelthen fået nok nu! Aner bare ikke hvem forældrene er..

Anmeld

14. maj 2010

Risen

Anonym skriver:

Ja børn er børn. Men børn burde også kunne forstå et nej når de er så store. Lige nu sidder de og holder vagt ude på vores trappe påtrods af at ingen af dem bor i denne opgang. Det er så irriterende.

"holder vagt"? .. Ej undskyld det kan godt være det er mig , men tror altså ikke ligefrem de holder vagt på den måde.. Synes du beskriver det lidt som om de gør alt med vilje og absolut kun gør det for at chikanere dig.. (de er som du selv siger kun 5-8 år)

Har selv haft en oplevelse med en lille pige som hele tiden skulle over og nusse med mine hunde og gerne tage dem op, hvilket jeg ikke vil have.. Var bange for at der hun skulle tabe mine hunde og hvad der så kunne ske.. det viste sig så at hun virkelig ikke fik opmærksomhed derhjemme og at hun desværre altid bare blev sendt ned i gården og derfor hele tiden opsøgte de andre som var nede i gården.. Hvilket egentligt er forståeligt nok.. Vi endte med at finde en god balance mellem hende og hundene ved simpelthen at forklarer hende hvorfor hun ikke måtte holde hundene, men at hun gerne måtte nusse dem.. Det hjalp i dette tilfælde at sætte ord på det hele og forklare hende hvorfor dit og hvorfor dat.. Det havde hun aldrig fået at vide hjemmefra

Anmeld

14. maj 2010

TbCp

Anonym skriver:

Det ville måske ikke have været så slemt hvis det bare var to børn, men de er en 5- 10 stykker for det meste drenge. Og det er altså en stor mundfuld når de nærmest omringer en og følger efter os hvis vi går tur. Når min mand er med går de væk når han siger det, men når det bare er mig har de ingen respekt. Overvejer helt at flytte. Engang blev de ved og ved at ringe på fordi de havde set mig ved hjemme is bilen og de blev ved med at spørge efter is og spørge hvorfor de ikke måtte få, og sige at de altså vidste vi havde is.. Jeg har simpelthen fået nok nu! Aner bare ikke hvem forældrene er..

Nej hvor er det flabet!

Jeg ville altså også blive vildt irriteret.... ved ikke hvad jeg ville gøre.

Cyklede engang forbi to knægte hvor den ene kylede en snebold i nakken på mig... jeg blev skide forskrækket og sur... men fik slet ikke sagt noget fordi jeg blev så overrasket over at de kunne finde på det.

Kan du ikke gå ud i opgangen med en stor slagterkniv og se rigtig ond ud

Ahhh det er måske også i overkanten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.