Er jeg virkelig den eneste der synes at andres børn kan være en hård mundfuld? For nøj hvor er jeg træt af nogle af de andre børn her i nærheden. De er nok en 5-8 år gamle og de stiller 50 spørgsmål bare jeg lige går ud 2 sek eller er nede og spille bold med min datter på to år.. De kan finde på at spørge om de må være med, selv om det sgu da er indlysende at min lille pige ikke kan spille med på den måde de store børn spiller. Og de har sågår haft spurgt om de måtte prøve at bære min datter- ØH NEJ SGU gu må i ej! Forleden dag kom vi hjem med en kanin og de jagtede os helt ude fra parkerings pladsen og op til døren og spurgte tusind gange om de måtte røre kaninen hvilket vi sagde nej til. Den var skræmt nok i forvejen over køreturen væk fra sin mor. Så forsætter de sku med at ringe på efter vi går ind, og spørg igen da jeg åbner om de må se kaninen nu, NEJ for H......! Og nu har de lige været her igen i dag og spurgt om de måtte komme ind og se kaninen idag, sagde nej og så spurgte de fandme om de måtte få penge til is hvilket de også fik et nej til og det resultere i de kalder mig grim børnemishandler da de kommer ud i gården? Jeg er så træt af de børn!!!! Arrrrrr!
Sorry, men jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind! Tør næsten ikke gå ned og lege fordi jeg snart får sagt noget rigtig upassende og ikke særlig børnevenligt til dem! Hvad fanden skal jeg gøre?
Anmeld