Hjælp. Pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Vingummien

Har et afsluttende projekt på skolen om arbejds miljø i en børnehave/vuggestue.

Vi kan ikke rigtig få en aftale i hus med et besøg i en vuggsetue/børnehave inden tirsdag. Og vil høre om nogle af jer der e rpædagog eller har arbejdet i en børnehave eller vuggestue kunne hjælpe med at udfylde et lille spørgeskema?

Evt skriv i pb hvis i er interesseret.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Svei

suanne85 skriver:

Vi kan ikke rigtig få en aftale i hus med et besøg i en vuggsetue/børnehave inden tirsdag. Og vil høre om nogle af jer der e rpædagog eller har arbejdet i en børnehave eller vuggestue kunne hjælpe med at udfylde et lille spørgeskema?

På forhånd tak

ltså.. jeg har ikke andet, næsten end gogger og kommende gogger som facebook venner...skal jeg smide en statusbesked som henviser til dig eller? så er jeg sikker på der er genvinst...har vidst endda to vuggestue ledere blandt...

Anmeld

14. maj 2010

Vingummien

Yrsa skriver:

ltså.. jeg har ikke andet, næsten end gogger og kommende gogger som facebook venner...skal jeg smide en statusbesked som henviser til dig eller? så er jeg sikker på der er genvinst...har vidst endda to vuggestue ledere blandt...

Uh kunne være godt med en lederes svar også

Anmeld

14. maj 2010

Svei

suanne85 skriver:

Uh kunne være godt med en lederes svar også

Men bare lige skriv hvad jeg skal skrive og din mail, så smider jeg den lige op...

Anmeld

14. maj 2010

LinLin

suanne85 skriver:

På forhånd tak

Jeg kan godt hjælpe (pæd. i vuggestue...)

Anmeld

14. maj 2010

heaven

suanne85 skriver:

På forhånd tak

Jeg hjælper også gerne.....

Jannie - pæd i børnehave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.