Jeg ringede til min mor lige med det samme, da jeg havde taget den første test (ud af 5
) Og hun vidste det før jeg fortalte min kæreste det.. - Det gjorde jeg fordi det slet ikke var planlagt, og jeg anede ikke mine levende råd om hvad jeg skulle sige til ham... Og min mor er som en veninde, så for mig føltes det mest rigtigt lige i min situation at hun skulle vide det først.. og hun blev meget chokeret, men var en kæmpe støtte!! - Og har været min allerstørste støtte..
(Bliver helt rørt af at tænke på hvor meget hun egentlig har været der) 
Men da kæresten havde fået det at vide, ville han selv stå for at fortælle det til hans mor. - Igen var det jo slet ikke planlagt, og det ville komme som en stor overraskelse for hende, så derfor ville han helst have hende for sig selv lige med det, hvilket passede mig fint... Jeg havde nok i min egen familie..
Min far begyndte og græde og var meget chokeret..
Kærestens far tog det bare med et smil på læben... (ham har vi ikke så meget at gøre med).
Men de alle blev, overraskende nok, meget glade og ingen sure (hvad vi måske mest havde forventet i forhold til uddannelse og tidspunktet, da det ikke er skide godt osv) -Alle papforældrene reagerede på samme måde, først lidt schokeret og det kom uventet men efter meget glade.. 
Så de reagerede super dejligt alle sammen, og glæder sig ubeskriveligt alle sammen... - SÅ dejligt. 
Og tillykke med din graviditet! Det er en dejlig tid!
Marikka, 40+1..
Anmeld