Sukkerfrie kager??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.851 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Guldet

Nogle der ligger inde på nogle gode opskrifter på sukkerfrie kager..

for besøg af en med sukkersyge.. Jeg har fundet en kvark- jordbær creme opskrift herinde, men mangler nu en opskrift på evt. sukkerfrie lagkage bunde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Bondepigen

Nogle der ligger inde på nogle gode opskrifter på sukkerfrie kager..

for besøg af en med sukkersyge.. Jeg har fundet en kvark- jordbær creme opskrift herinde, men mangler nu en opskrift på evt. sukkerfrie lagkage bunde..

Det her er godt nok opskriften på en hel lagkage fra DDV, men man kan jo nøjes med at lave bundene....

http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/forumThread.asp?forumpostGuid=219761

Lagkagebunde:
2 æg
30 g let mayonnaise
45 g mel
10 g bagepulver
Et par tskf. SØD

Hviderne piskes stive. De øvrige ingredienser blandes med æggeblommerne. Vend det hele forsigtigt sammen. Smør dejen ud til 2 lagkagebunde på bagepapir – bag dem i en 200 grader varm ovn ca. 10 min – eller til de er gyldne.

To cremer:
125 gram græsk yoghurt iblandet SØD og kakao samt romessens

75 gram jordbær iblandet SØD og 62 gram græsk yoghurt.

Bundene lægges sammen med chokoladecreme og toppes med jordbærcreme.
Hvis man vil have bundene mere stive, så kan man komme to blade husblas i hver creme.

Skal selv have lavet en sukkerfri til 12 juni. Tror jeg vil bruge denne til bunde og så det jordbærcreme, som der er opskrift på herinde...og så et lag med sukkerfri chokolade...

P.S. Har ikke selv smagt den...men kager fra de danske vægtkonsulenter skulle efter sigende smage ret godt...

Anmeld

14. maj 2010

Guldet

bondepigen skriver:

Skal selv have lavet en sukkerfri til 12 juni. Tror jeg vil bruge denne til bunde og så det jordbærcreme, som der er opskrift på herinde...og så et lag med sukkerfri chokolade...

P.S. Har ikke selv smagt den...men kager fra de danske vægtkonsulenter skulle efter sigende smage ret godt...

ihhh 1000 tak du er en skat!! har ledt og ledt efter en opskrift på nettet men uden held!

Anmeld

15. maj 2010

Bondepigen

LAURAS MOR skriver:

ihhh 1000 tak du er en skat!! har ledt og ledt efter en opskrift på nettet men uden held!

Det var så lidt .

Jeg har faktisk osse selv ledt og ledt, men i går var den der pludselig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.