Tudetur ;o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Maja_4000

Ved sgu ikke om jeg allerede må give graviditeten skylden for at jeg tuder hele tiden ..
Men mine forældre var her og spise igår aftes, og der sagde min mor, at hun havde glemt værtindegaven derhjemme .. (Jeg troede bare det var den sodavand hund havde lovet at tage med) .. Men så har hun lige været forbi med et lillebitte sæt tøj til baby ! .. Tror sgu inderst inde hun glæder sig helt vildt til at blive mormor .. Selvom hun synes det er tidligt ..
Iiih .. Jeg blev bare så rørt .. Det føltes som om hun ligesom sagde "okay, det skal nok gå"-agtigt .. 

Ved ikke om det gav nogen mening , det jeg lige skrev .. Men jeg måtte bare ud med det (:

- En glad, og nu officielt gravid, Maja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

isimaven

giv bare hormonerne skylden de raserer allerede og jeg er også totalt tudeagtig hvis jeg bliver meget glad, træt, sur, rørt.... jeg reagerer stort set på alt med en tudetur hehehe

tillykke med din graviditet

isimaven

Anmeld

21. maj 2010

Maja_4000

Hehe .. Mange tak (:

Anmeld

21. maj 2010

Meilby

Har det på samme måde Kan tude overalt, også nogen gange så jeg tænker om det virkelig bare er pga. graviditeten Tror det er helt normalt Håber jeg ihvertfald

Anmeld

21. maj 2010

Nanna444

Hehe, tror det er helt normalt  jeg tudede selv over de mindste ting da jeg var gravid - f.eks en tandpastareklame på TV!! Meget frustrerende, men det går heldigvis over igen

Knus fra Nanna - som ønsker dig en fantastisk graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.