Har set hjerteblink<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

sofie85

Har læst om alle jer gravide tøser som har set hjerteblink, nu blev det så min tur

Jeg er 8+4 og alt så fint ud, så jeg er bare så glad Var jo lidt nervøs inden, for har haft en MA tidligere på året, men nu ser det bare positivt ud synes jeg

Glæder mig til NF!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Risen

sofie85 skriver:

Har læst om alle jer gravide tøser som har set hjerteblink, nu blev det så min tur

Jeg er 8+4 og alt så fint ud, så jeg er bare så glad Var jo lidt nervøs inden, for har haft en MA tidligere på året, men nu ser det bare positivt ud synes jeg

Glæder mig til NF!

Orh fantastisk søde ! Tillykke med den lille spunk som er sund og rask !

Anmeld

14. maj 2010

merichs

Ih hvor dejligt for dig...  Det så skønt at få bekræftet at der er et lille levende væsen i maven

VH Marlene

Anmeld

14. maj 2010

dorthemus

Ihhh hvor skønt...tillykke med blink. Fik selv én da jeg var 7 + 0...alle pengene værd. Den gav så meget ro!

Anmeld

14. maj 2010

NinaNymannMadsen

sofie85 skriver:

Glæder mig til NF!

årh da var da bare dejligt at høre søde...

man bliver helt varm om hjertet når man ser det lille hjerteblink for første gang. det er bare så dejligt.

Anmeld

14. maj 2010

sofie85

Mange tak allesammen

Anmeld

14. maj 2010

isimaven

tillykke det er bare det bedste!!!!

knus isimaven 10+5

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

TIllykke, det er bare så fantastisk!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.