Niv i nederste del af maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.502 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Summer

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres symptomer var på at i var gravide, og om nogle af jer havde andre symptomer end lige de mest almindelige.

Jeg har nu i en uge haft mega ondt i hovedet (og det skal lige siges at jeg ellers aldrig har ondt i hovedet), og så har jeg nogle niv i nederste del af min mave, dog mest i venstre side. Derud over har jeg lidt kvalme, dog mest om aften.

Jeg tror ikke selv op at jeg er gravid, men ville da gerne høre fra andre om de også har oplevet at have disse niv i nederste del af maven, da de bekymre mig en del,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

silden85

har du testet?

Anmeld

14. maj 2010

Summer

Er der virkelig ingen der har prøvet sådanne niv/små smerter eller som vil fortælle om deres symptomer de havde i starten af deres graviditet. hmm.....

Anmeld

14. maj 2010

Summer

Ja jeg har testet men den viser negativ. Men har også først rigtig testdag om en uge.

Anmeld

14. maj 2010

blomst84

Alle de gange jeg har været gravid har jeg oplevet en masse niv-jag, mens agtige smerter i underlivet ca. en uge før testdag... så  for at det er det samme du mærker 

Anmeld

14. maj 2010

silden85

mine symptomer i starten var at jeg havde niv i mit underliv, og det har jeg stadigvæk en gang imellem, prøv at teste igen om en uge

- silden85

11+3

Anmeld

14. maj 2010

mullesmith2

Maria... skriver:

Er der virkelig ingen der har prøvet sådanne niv/små smerter eller som vil fortælle om deres symptomer de havde i starten af deres graviditet. hmm.....

Jeg havde ikke symptomer før en uges tid efter jeg fandt ud af at jeg var gravid, altså en uge efter forventet mens. Men håber da for dig det er en bebs.

Anmeld

15. maj 2010

Summer

Tak alle sammen  for jeres svar og jeres   

Jeg håber også at jeg er gravid, det ville være dejligt,  men tør næsten ikke tro for meget på det.

Men jeg vil om en uge teste igen og se hvad den så siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.