Har brug for hjælp ang. hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Dictes mor

Jeg fik sat en hormonspiral op torsdag i sidste uge, og jeg fik at vide, at det var normalt med pletblødning de første par måneder, men jeg bløder og jeg bløder faktisk ret meget ligesom meget kraftig menustration og jeg har gjort det non-stop siden torsdag i sidste uge. Er det normalt eller skal jeg ringe og spørge lægen? Jeg bliver jeg noget så træt i kroppen med al det blod, og det hjælper jo ikke på overkuddet, når man har en lille på 8 uger. Og så har jeg konstant lette menustrationssmerter. Jeg håber, at I kan hjælpe. Må man bløde så meget efter opsætningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

anna-jonas

Hej Camilla!

Da jeg i sin tid fik en hormonspiral, blødte jeg mere eller mindre non-stop i 3 mdr. og havde mens.smerter konstant. Det endte med at jeg fik den taget ud, og senere fik en kobberspiral sat op, som slet ikke gav nogle gener.

Nu er jeg jo steriliseret, så har slet ingen gener.

Anmeld

14. maj 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Hej Camilla!

Da jeg i sin tid fik en hormonspiral, blødte jeg mere eller mindre non-stop i 3 mdr. og havde mens.smerter konstant. Det endte med at jeg fik den taget ud, og senere fik en kobberspiral sat op, som slet ikke gav nogle gener.

Nu er jeg jo steriliseret, så har slet ingen gener.

Hmmm det lyder ikke så godt, for jeg har den jo som en del af behandlingen af endometriosen, så har jo brug for hormonerne i den, det ville da være typisk, hvis jeg ikke kan "tåle" den. Altså også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.