Ingen appetit rigtig og flere spørgsmål.. :-///

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

ayus

Hej Alle jer der ude

Jeg er i 17. uge(17+2 idag) og har ikke rigtig nogen appetit... - jeg spiser ik særlig meget og drikker ufattelig meget vand... Er det normalt at ikke ha appetit??? Får fosteret den næring og alt den nu skal have??? Jeg tager multitabletter der til gravide...

Også har jeg intet mærket endnu... Jeg har nogen gange nogle bobler i maven, men ved ikke om det er mig eller om det er dén....
+ jeg har hørt, børn der sparker sent - siges at være en dreng????

Samt har jeg ''hørt'' og læst, hvis man har for kolde fødder, så vil man ik amme i så langtid når man skal begynde på det??? Erfaringer???

Tak for råd på forhånd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

oo

altså ammestuehistorier er der nok af, og fordi der er en med kolde fødder der ikke har kunnet amme særlig længe, så er det jo heldigvis ikke en universel regel

med hensyn til mad og væske indtag, så går det nok så længe du får væske og kan holde det i dig. hvis du er meget bekymret eller hvis du vitterligt ikke FÅR noget mad, så ville jeg lige ringe til lægen og tjekke om det er ok eller hvad du i så fald kan gøre.

Anmeld

14. maj 2010

Heidi85

hejsa

Det med appetiten ikke er så stor er jeg sikker på nok skal komme igen. jeg er selv 16 uger i dag og jeg har haft samme problem med at jeg ikke har kunne spise men det er så småt begyndt at vende igen.

Det med du ikke har mærket liv endnu skal såmæn nok komme men de små bobler du mærker i maven kan alsår godt være den lille der giver liv fra sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.