Jer med bækkensmerter/-løsning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Trolde_mor

har i også smerter i lysken? under blæreren?

Vågnede i nat og havde mere ondt end jeg har haft i ugens løb. Syntes bare det bliver værre og værre

Sidder bare nu og har enormt ondt, og ved slet ikke hvordan jeg skal "plante" mig nogen steder.

Har 'normalt' ondt nede ved halebenet, ind imellem ondt i knoglen på siden af kroppen og så ellers knoglen ved skridtet. Men den her smerte virker bare lidt underlig.

Er fuldstændig hård og har nærmest en bule i den ene side (højre side)..

Er det noget i kan genkende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

vingummibamse

Jeg led utrolig meget af bækkenløsning sidste gang og kan desværre ikke rigtig huske om det om jeg blev hård.. men kan huske at jeg havde ondt KONSTANT og jeg næsten ikke vidste hva jeg skulle gøre ved mig selv nogle gangen...

har du prøvet akupunktur..? det virkede fantastisk godt på mig... jeg kunne faktsik gå næsten en hel måned uden at ha ondt..

krydser finger for at du finder noget der hjælper på dig...

Anmeld

14. maj 2010

Trolde_mor

vingummibamse skriver:

Jeg led utrolig meget af bækkenløsning sidste gang og kan desværre ikke rigtig huske om det om jeg blev hård.. men kan huske at jeg havde ondt KONSTANT og jeg næsten ikke vidste hva jeg skulle gøre ved mig selv nogle gangen...

har du prøvet akupunktur..? det virkede fantastisk godt på mig... jeg kunne faktsik gå næsten en hel måned uden at ha ondt..

krydser finger for at du finder noget der hjælper på dig...

Tusind tak for dit svar

Har slet ikke tænkt på akupunktur, men det vil jeg da prøve at tage et kig på

God aften til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.