Mon ikke det er ved at være sengetid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Mira0911

Jeg sidder klistret til skærmen... Er ikke træt.. Og dog.. Kan godt mærke trætheden melde sig lige så stille..

GÅR ikke i seng, før jeg nærmest står op og sover...

Hvad med jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

grinny

MoarJ skriver:

Jeg sidder klistret til skærmen... Er ikke træt.. Og dog.. Kan godt mærke trætheden melde sig lige så stille..

GÅR ikke i seng, før jeg nærmest står op og sover...

Hvad med jer andre?

Jeg går også først i seng når jeg med sikkerhed ved at jeg er træt nok. Ved ikke noget værre end at ligge og vende og dreje mig inde i sengen

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

grinny skriver:

Jeg går også først i seng når jeg med sikkerhed ved at jeg er træt nok. Ved ikke noget værre end at ligge og vende og dreje mig inde i sengen

Og det er bare så træls at ligge og vende og dreje sig... Jeg bliver så irriteret.. Så kan lige så godt blive op til den er god nok...

Anmeld

14. maj 2010

Dot D

grinny skriver:

Sådan har jeg også altid haft det, vender og drejer, så ned og tisse, så dreje lidt igen. MEN MEN MEN de sidste to uger har jeg ikke drejet, ikke tisset og ikke drejet igen, jeg er begyndt at sove med ørepropper i, og hold da op en forandring, har aldrig i mit voksenliv "sovet igennem", men det gør jeg nu.SKØNT

Anmeld

14. maj 2010

grinny

MoarJ skriver:

Og det er bare så træls at ligge og vende og dreje sig... Jeg bliver så irriteret.. Så kan lige så godt blive op til den er god nok...

Ja nemlig.

Min kæreste synes det er irriterende at jeg ikke bare kan ligge mig ind, han er nemlig typen der bare skal se en pude lige meget om han er træt eller ej.

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

grinny skriver:

Ja nemlig.

Min kæreste synes det er irriterende at jeg ikke bare kan ligge mig ind, han er nemlig typen der bare skal se en pude lige meget om han er træt eller ej.

Det må da være herre skønt for ham at have det sådan? Min kæreste er også lidt sådan...

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

her er musen ved at få mad og så skal vi se dyner

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

her er musen ved at få mad og så skal vi se dyner

Må være så hyggelig en stund.. Årh gud.. Nå den kommer på imorgen...

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Jeg vil lige sy det her ærme færdig på Også vil jeg også putte mig.

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Må være så hyggelig en stund.. Årh gud.. Nå den kommer på imorgen...

jeg håber vi får sovet i nat, for vi har ikke sovet de sidste 2 nætter og i morgen skal hun vaccineres så man ved aldrig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.