hvad laver i?(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

CiSo

jeg har lige været inde og tage min bh af, og AV for søren hvor har jeg dog ømme bryster og helt vildt ømme dutter!

AV AV AV Nu skal de bare have frit løb, selvom de gør mest ondt når de er sluppet fri! Men sådan er det vel at have en lille baby i maven..

Ellers så sidder jeg bare og ser dårlig fjernsyn og slapper af, og glæder mig rigtig meget til at jeg skal ud og shoppe med min mor imorgen!

Hvad laver i, på sådan en torsdag aften?

sophie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

flyder på sofaen med computeren på maven, Paris Hilton på fladskærmen i baggrunden og overvejer at jeg burde vække Laura så hun kan få natmad og blive puttet igen

Hun skal vaccineres i morgen, så det er ikke sikkert vi får så meget søvn der...

Anmeld

13. maj 2010

CiSo

Caroline86 skriver:

flyder på sofaen med computeren på maven, Paris Hilton på fladskærmen i baggrunden og overvejer at jeg burde vække Laura så hun kan få natmad og blive puttet igen

Hun skal vaccineres i morgen, så det er ikke sikkert vi får så meget søvn der...

ja paris hilton kører også i mit fjernsyn, hun er da lidt for meget! 

åhh,  for at hun tager det pænt og at hun ikke reagerer så voldsomt på det!

Anmeld

13. maj 2010

Jibbe

Slapper af på sofaen efter en laaang dag Fjernsynet kører i baggrunden... Skal snart i seng og lade op til en hård weekend arbejdsmæssigt. Glæder mig til den er overstået da jeg så kan sige nej til de vagter jeg ikke vil have inden jeg går på barsel og det er jo bare perfekt når Lars kommer hjem i weekenden/mandag og er hjemme den næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.