Jeg sidder på LANGELAND... Mmmm... I et værelse og ser dvd. Heldigvis har jeg sytøj med... Men altså - jeg troede vi skulle herover, for at lære en lidt bedre at kende, som Tom har snakket håndværk med osv. Tom havde en gammel symaskine hun skulle have, så hun betalte turen for os herover.
Så viser det sig at der er inviteret til en fest... Suk... Folk sidder og stor ryger smøger og mixer fede...
Det er helt forkert for mig. Jeg har ikke lyst til at sidde i en overtilrøget stue med folk der bæller alt muligt, når jeg er gravid. Heldigvis ryger de fede udenfor. Men min fortid er bare sådan, at tjald og sådan, det gider jeg ikke være i nærheden af... suk...
Så jeg sidder inde på et værelse, hvor vi skal sove. Der er heldigvis et tv og en dvd afspiller. Jeg har fundet en film på hylden jeg ikke har set også har jeg heldigvis sytøj med. Idun og jeg har siddet og læst bøger og set film sammen. NU sover hun.
Jeg føler ikke jeg har en skid at snakke med dem om og jeg bliver dårlig af alt røgen. Det stinker helt ind i det her værelse jeg sidder i...
Det er faktisk ikke fordi jeg keder mig, men det føles bare mega træls. Jeg troede det var noget andet. Men altså - heldigvis har jeg da også computer med
Det har jeg jo altid. Hurra for internet overalt...
mmm. Men altså - så det er sådan en smule bitchin, selvom jeg hygger mig sådan nogenlunde. Jeg kunne bare godt finde 1000 andre mennesker, jeg hellere ville være i selskab med, sådan en fridags aften... - Så føler man sig lidt langt hjemme fra.
Anmeld