Jeg må lige bitche en lille smule... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sidder på LANGELAND... Mmmm... I et værelse og ser dvd. Heldigvis har jeg sytøj med... Men altså - jeg troede vi skulle herover, for at lære en lidt bedre at kende, som Tom har snakket håndværk med osv. Tom havde en gammel symaskine hun skulle have, så hun betalte turen for os herover.

Så viser det sig at der er inviteret til en fest... Suk... Folk sidder og stor ryger smøger og mixer fede... Det er helt forkert for mig. Jeg har ikke lyst til at sidde i en overtilrøget stue med folk der bæller alt muligt, når jeg er gravid. Heldigvis ryger de fede udenfor. Men min fortid er bare sådan, at tjald og sådan, det gider jeg ikke være i nærheden af... suk...

Så jeg sidder inde på et værelse, hvor vi skal sove. Der er heldigvis et tv og en dvd afspiller. Jeg har fundet en film på hylden jeg ikke har set også har jeg heldigvis sytøj med. Idun og jeg har siddet og læst bøger og set film sammen. NU sover hun.

Jeg føler ikke jeg har en skid at snakke med dem om og jeg bliver dårlig af alt røgen. Det stinker helt ind i det her værelse jeg sidder i...

Det er faktisk ikke fordi jeg keder mig, men det føles bare mega træls. Jeg troede det var noget andet. Men altså - heldigvis har jeg da også computer med Det har jeg jo altid. Hurra for internet overalt...

mmm. Men altså - så det er sådan en smule bitchin, selvom jeg hygger mig sådan nogenlunde. Jeg kunne bare godt finde 1000 andre mennesker, jeg hellere ville være i selskab med, sådan en fridags aften... - Så føler man sig lidt langt hjemme fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

DK

Nuuj hvor træls! Især når i oven i købet har Idun med!! Så kan man altså godt finde andet man hellere vil bruge sine fridage på! Jeg var blevet ret muggen hvis jeg var inviteret et sted hen MED barn og gravid mave, og de så havde holdt sådan et arrangement! Jeg må sige det er imponerende du ikke har halet Idun og Tom i bilen og kørt hjem forlængst. Det ville jeg have gjort, men jeg er også en konservativ sippe 

Heldigt at der både er DVD og internet. Så er det da ikke helt håbløst!

Kæmpe kram herfra, og husk i jo aldrig behøver at invitere den anden vej!!!

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

DK skriver:

Nuuj hvor træls! Især når i oven i købet har Idun med!! Så kan man altså godt finde andet man hellere vil bruge sine fridage på! Jeg var blevet ret muggen hvis jeg var inviteret et sted hen MED barn og gravid mave, og de så havde holdt sådan et arrangement! Jeg må sige det er imponerende du ikke har halet Idun og Tom i bilen og kørt hjem forlængst. Det ville jeg have gjort, men jeg er også en konservativ sippe 

Heldigt at der både er DVD og internet. Så er det da ikke helt håbløst!

Kæmpe kram herfra, og husk i jo aldrig behøver at invitere den anden vej!!!

Heldigvis skal vi hjem i morgen... Så vi skal ikke blive her hele weekenden.

Men ja... jeg er også lidt overrasket, når der er inviteret børn med. Der er også en lille én på 10 mrd, der også sover nu. Det er ikke fordi jeg syntes at man ikke må feste, når der er børn, men jeg syntes bare lige man burde vide det... Så man havde et valg. Og hvis det var hos mig der blev festet, blev der røget ALT udenfor...

Anmeld

13. maj 2010

mariamiss6

Aaaaarj hvor er det sur røv altså... Jeg sad lige tidligere og tænkte på dig, fordi jeg sad og overvejede snart at få klippet den skide kjole, og gå i gang med at sy den... Men så kom jeg i tanker om at jeg jo stadig ikke har noget tråd at sy den med

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Aaaaarj hvor er det sur røv altså... Jeg sad lige tidligere og tænkte på dig, fordi jeg sad og overvejede snart at få klippet den skide kjole, og gå i gang med at sy den... Men så kom jeg i tanker om at jeg jo stadig ikke har noget tråd at sy den med

Så må du da lige have besluttet dig for en farve, der skal syes med Så sender jeg det

Anmeld

13. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Så må du da lige have besluttet dig for en farve, der skal syes med Så sender jeg det

Ja men jeg ved sgu ikke hvilken farve det skal være.... Måske en mørk grøn... Så vil jeg have en mørk grøn selekjole, syet med en tråd der matcher stoffet på min kjole som vi skal sy nu... Eller hvad siger du?

Har du ingen idéer? fik du nogen sinde billedet som skulle vise farven? det var vidst ikke rigtig bordeux alligevel hehe, mere sådan en meget mørk rød...

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Ja men jeg ved sgu ikke hvilken farve det skal være.... Måske en mørk grøn... Så vil jeg have en mørk grøn selekjole, syet med en tråd der matcher stoffet på min kjole som vi skal sy nu... Eller hvad siger du?

Har du ingen idéer? fik du nogen sinde billedet som skulle vise farven? det var vidst ikke rigtig bordeux alligevel hehe, mere sådan en meget mørk rød...

Jaaa... jeg ville helt sikkert sy med grøn Så skal du bare tænke over hvilken nuance. Tror vi har 3-4 farver grøn

Anmeld

13. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Jaaa... jeg ville helt sikkert sy med grøn Så skal du bare tænke over hvilken nuance. Tror vi har 3-4 farver grøn

Æhm ja.... men fik du billedet af stoffet?

Jeg havde jo egentlig engang tænkt mig en mørk grøn uldfrakke faktisk... Så spørgsmålet er jo om min selekjole skal være mørk grøn nu alligevel.... Hmmmm

Anmeld

13. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Er der et sted hvor jeg kan se de forskellige farver og nuancer?

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Æhm ja.... men fik du billedet af stoffet?

Jeg havde jo egentlig engang tænkt mig en mørk grøn uldfrakke faktisk... Så spørgsmålet er jo om min selekjole skal være mørk grøn nu alligevel.... Hmmmm

Grrr... Jeg kan ikke finde siden, ligenu. Det er jo Nordulf brand af tråd vi er startet med at forhandle, men vi har det ikke på selv endnu. I øvrigt, skal tråden hedde Idun thread - Opkaldt efter vores Idun.

Jeg kan sende det i morgen til dig, når vi kommer hjem.

- Jeg har ikke fået billedet endnu, af stoffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.