Min første babsekage (incl. billedspam) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

propogberta

MoarJ skriver:

Hvor er den kanon flot...

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Trolde_mor

Hvor er den godt lavet!!!

Skulle spørge fra kæresten, om du selv har stået model

Anmeld

13. maj 2010

propogberta

LN_ mor skriver:

Hvor er den godt lavet!!!

Skulle spørge fra kæresten, om du selv har stået model

Tak

Ha ha...ja min datter på 6 spurgte :" Jamen mor er det så dine bryster altså bare mindre??" ...så søde de er de kære små

Anmeld

14. maj 2010

Trolde_mor

Anja Dahl skriver:

Tak

Ha ha...ja min datter på 6 spurgte :" Jamen mor er det så dine bryster altså bare mindre??" ...så søde de er de kære små

Griner.. Ja, de er sq så kære altså

Anmeld

14. maj 2010

nannanadja

Anja Dahl skriver:

Hold da op...tusind tak for de meget søde ord ! Jeg sku med glæde lave en kage for dig hvis du engang forvildede dig til det nordjyske !

du er bare alt for god. har kigget på din hjemmeside og set dine kager....  de er sååå flotte...  men desvære bor vi for langt væk fra hinanden... kender du nogle der laver så flotte kager som bor tæt på kalundborg, jeg skal nemlig bruge en kage i næste måned

Anmeld

14. maj 2010

propogberta

nannanadja skriver:

du er bare alt for god. har kigget på din hjemmeside og set dine kager....  de er sååå flotte...  men desvære bor vi for langt væk fra hinanden... kender du nogle der laver så flotte kager som bor tæt på kalundborg, jeg skal nemlig bruge en kage i næste måned

Hi hi jeg får da helt røde kinder af al den ros ! Ja det er da godt nok en skam men jeg kender desværre ikke nogen sjællandske kagebagere !

Anmeld

14. maj 2010

nannanadja

Anja Dahl skriver:

Hi hi jeg får da helt røde kinder af al den ros ! Ja det er da godt nok en skam men jeg kender desværre ikke nogen sjællandske kagebagere !

jamen du er dygtig... så deb ros skal du ha.

Jeg har lige fået af vide af henrymor86 af fruenskager.dk laver kager i kalundborg så jeg må prøve hende..

Anmeld

14. maj 2010

propogberta

nannanadja skriver:

jamen du er dygtig... så deb ros skal du ha.

Jeg har lige fået af vide af henrymor86 af fruenskager.dk laver kager i kalundborg så jeg må prøve hende..

Det var godt du fandt en...men jeg kender hende ikke lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.