Masser af tøj til tvillinge piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. maj 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Kunne helt sikkert godt bruge skråstole ihvertfald  Er de i pigefarver?

mit kamara har så lige valgt at svigte mig, det er gået tør for strøm. Jeg lægger lige billeder ind til dig i morgen, hvis det er i orden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Karo

MORJESPERSEN skriver:

Det lyder super, gider du sende mig en personlig meddelse med dine oplysninger så sender jeg mine til dig...Vi bare lige sige jeg lægger masser af billeder ind i morgen hvis du vil vente og se om der var noget du kunne bruge så kan du jo spare i portoen...

Jeg vil meget gerne se det du ligger ind imorgen

Det kunne jo være der var noget mere der fristede.

Anmeld

31. maj 2010

MORJESPERSEN

Karo skriver:

Jeg har rigtige mange kjoler og søde sæt, jeg håber jeg kan friste med lidt mere i morgen tak for adressen

Anmeld

31. maj 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

mit kamara har så lige valgt at svigte mig, det er gået tør for strøm. Jeg lægger lige billeder ind til dig i morgen, hvis det er i orden...

Det er helt fint, men gem endelig lidt tøj til mig hvis nu jeg skulle få piger er jeg rigtig intresseret.  vil også gerne se den kravlegård   eller ved egentlig godt hvordan den ser ud sådan en 6 kantet en. er det med madras ? måskeh jeg skulle overvejde sådan en til seng til dem begge i starten.

Anmeld

31. maj 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Det er helt fint, men gem endelig lidt tøj til mig hvis nu jeg skulle få piger er jeg rigtig intresseret.  vil også gerne se den kravlegård   eller ved egentlig godt hvordan den ser ud sådan en 6 kantet en. er det med madras ? måskeh jeg skulle overvejde sådan en til seng til dem begge i starten.

Ja der er madras til. vi har fået special syget en til den....Jeg lægger billeder ind af alt de udstyr jeg har så kan du jo se om der er noget du kunne bruge... du er også velkomme forbi en dag, så giver jeg en kop kaffe og du kan kikke på det hele i ro...

Anmeld

31. maj 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Ja der er madras til. vi har fået special syget en til den....Jeg lægger billeder ind af alt de udstyr jeg har så kan du jo se om der er noget du kunne bruge... du er også velkomme forbi en dag, så giver jeg en kop kaffe og du kan kikke på det hele i ro...

Jo det kunne da være hyggeligt lige at komme forbi og kigge på det hele  hvor henne i Nordjylland bor du?

Anmeld

31. maj 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Jo det kunne da være hyggeligt lige at komme forbi og kigge på det hele  hvor henne i Nordjylland bor du?

Jeg bor på Mors, hvad med dig?

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Jeg bor på Mors, hvad med dig?

Jeg bor i Biersted ved Aabybro. Ved ik om der er langt til Mors herfra? Men vil da helt sikkert gerne komme forbi og måske også snakke lidt tvillinger nu jeg kan se du har sådan to søde, skønne piger.

Anmeld

1. juni 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Jeg bor i Biersted ved Aabybro. Ved ik om der er langt til Mors herfra? Men vil da helt sikkert gerne komme forbi og måske også snakke lidt tvillinger nu jeg kan se du har sådan to søde, skønne piger.

Det ligger ca 1 1/2 times kørsle, det er 15km fra thisted jeg bor... Glæder mig at få¨besøg af dig Og selvfølig skal du møde mine piger...så du kan se hvad du har at glæde dig til, det er vente tiden vær... Jeg har ikke fået taget billeder i dag er lige kommet hjem fra vagtlæge med Laura hun har 39,7 i feber... så skal jeg nok lige tage nogle der er bedre til dig i løbet af de næste par dage..

Anmeld

1. juni 2010

MORJESPERSEN

Karo skriver:

Hej

Har ikke nået at tage billeder da Laura ligger med 39,7 i feber men gør det i løbet af de næste dage.. vil du vente og se elller skal jeg sende den kjole du har valgt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.