Fødselsdags tema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

nannanadja

...Lige om lidt har mine børn fødselsdag og vi slår dem sammen da der kun er 20 dage imellem dem og der kommer 30 til festen... så lidt nemmere at holde den store fest sammen... de blir 1 og 4 år

Men jeg skal vælge et tema og har tænkt på Pirat tema med skattejagt og hele balladen 

har i nogle gode hjemmesider med børne fødselsdags teme?

jeg har kigget lide men måske i har en super god side?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

nannanadja skriver:

...Lige om lidt har mine børn fødselsdag og vi slår dem sammen da der kun er 20 dage imellem dem og der kommer 30 til festen... så lidt nemmere at holde den store fest sammen... de blir 1 og 4 år

Men jeg skal vælge et tema og har tænkt på Pirat tema med skattejagt og hele balladen 

har i nogle gode hjemmesider med børne fødselsdags teme?

jeg har kigget lide men måske i har en super god side?

fætter brs hjemme side har et felt der hedder tema fest eller fødselsdags fest eller sådan et eller andet...

Anmeld

13. maj 2010

LinLin

Mener de har noget her:

http://www.drengeunivers.dk/

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

http://www.br.dk/foedselsdag_og_fest/temafester/

her er et link ind til tema festens område på fætter brs hjemme side

Anmeld

13. maj 2010

nannanadja

tak jeg prøver lige og kigge de sider... ville være fedt hvis jeg kunne få guldmønter til skattekisten..små kikkerter og klap øje osv...

vi skal holde det i et forsmalingshus med stor have til så har i nogle ider til noget udendørs halløj .. legeting..festhalløj?

skattejagt og.....?

Anmeld

13. maj 2010

mor_sabina

http://www.gratis-fest.dk/Skattejagt.html

Jeg har brugt nogle ideer fra denne side til en lejrtur

Har så lavet et par poster indimellem, hvor de skal pynte sig, en post ligger der bandanaer, en anden ligger der øreringe og en sidste skal de sminke sig.

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

nannanadja skriver:

tak jeg prøver lige og kigge de sider... ville være fedt hvis jeg kunne få guldmønter til skattekisten..små kikkerter og klap øje osv...

vi skal holde det i et forsmalingshus med stor have til så har i nogle ider til noget udendørs halløj .. legeting..festhalløj?

skattejagt og.....?

til skattejagten kan man jo opdigte en historie om at en eller andet pirat måske kaptaj blåskæg har gemt sin skat et sted i nærheden og du har fundet korten til skatten mens du rytted op i et eller andet. det kan jeg huske mine forældre gjorde til den aller første børne fødselsdag jeg holde.

men ellers kunne man jo spille noget boldt jo som er en classiker, eller gemmeleg for dem der nu vil det.

Anmeld

13. maj 2010

nannanadja

ja noget historie med i... kigger lige siderne igemmen...

Anmeld

13. maj 2010

ekzunz

Man kan købe nogle dejlige guldmønter i chokolade

Anmeld

13. maj 2010

nannanadja

ja   men har lige fundet temafest.dk  de har en masse fede pirat teme ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.