Jeres kager - højde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Jordbærpigen

Hvor høje bliver jeres færdige kager, når de er smurt op osv.? Synes nogle gange, at mine ikke bliver mere end ca. de der 6-7 cm høje. Tænker at det ikke er særlig højt i forhold til dem man ser de pynter i div. videoer osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

DkzMariia

.. Det handler jo blot om at du laver flere lag og/eller selv laver bundende - men tykkere end de normale på ½-1 cm :-)

Anmeld

13. maj 2010

Jordbærpigen

DkzMariia skriver:

.. Det handler jo blot om at du laver flere lag og/eller selv laver bundende - men tykkere end de normale på ½-1 cm :-)

Bager altid mine bunde selv ved at skære en kage igennem i 2 eller 3 lag. Men det er måske mit fyld der ikke er højt nok. For selve kagen er jo lige så høj som springformen

Anmeld

13. maj 2010

SHERO

Hmm, mine har været ret høje, 7-10 cm :-)

Anmeld

13. maj 2010

Dot D

MissSmile26 skriver:

Hvor høje bliver jeres færdige kager, når de er smurt op osv.? Synes nogle gange, at mine ikke bliver mere end ca. de der 6-7 cm høje. Tænker at det ikke er særlig højt i forhold til dem man ser de pynter i div. videoer osv.

Når du siger videoer, er det så amerikanske fra youtube? For deres kager er næsten altid høje, men de bruger ikke ret tit fyld, så det er bare(tør)kage. Jeg kan godt lide at lave nogle gode tykke bunde og godt med fyld, det har vakt størst begejstning og så bliver kagerne høje, mellem 7 og 12 cm....

Anmeld

13. maj 2010

Jordbærpigen

Dot D skriver:

Når du siger videoer, er det så amerikanske fra youtube? For deres kager er næsten altid høje, men de bruger ikke ret tit fyld, så det er bare(tør)kage. Jeg kan godt lide at lave nogle gode tykke bunde og godt med fyld, det har vakt størst begejstning og så bliver kagerne høje, mellem 7 og 12 cm....

Ja det var dem jeg tænkte på

Anmeld

13. maj 2010

Dot D

MissSmile26 skriver:

Ja det var dem jeg tænkte på

De ser så flotte ud, men gud hvor må de være tørre. De bruger tilgengæld mega meget smørcreme/icing derovre i det store kageland

Anmeld

13. maj 2010

propogberta

Mine er som regel mellem 9 og 11 cm høje

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

MASSER af fyld

Men jeg synes faktisk ofte at det er lidt upraktisk når de bliver så høje, for det er svært at skære et stykke der er til at spise

Anmeld

14. maj 2010

Jordbærpigen

Dot D skriver:

De ser så flotte ud, men gud hvor må de være tørre. De bruger tilgengæld mega meget smørcreme/icing derovre i det store kageland

Ja puha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.