Har ikke en baby endnu, men ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.470 visninger
60 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Risen

Har disse dejlige vovser at vise frem! De er som mine børn! Vis mig da lidt nye billeder af jeres kæledyr ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

smokin

Risen skriver:

Har disse dejlige vovser at vise frem! De er som mine børn! Vis mig da lidt nye billeder af jeres kæledyr ! 

Du glemmer navnene DUMME Maria... det kan man jo ikke gætte selv

Anmeld

13. maj 2010

lululupo

nårhhhh sødes

Anmeld

13. maj 2010

Risen

Zette skriver:

Du glemmer navnene DUMME Maria... det kan man jo ikke gætte selv

Kan give dig et hint .. Ej, fra venstre start Donna, Bella og Coco ! Mine italienske prinsesser!  

Er du kommet af med alle dine ? eller har du været skruk og beholdt en selv?

Anmeld

13. maj 2010

smokin

Risen skriver:

Kan give dig et hint .. Ej, fra venstre start Donna, Bella og Coco ! Mine italienske prinsesser!  

Er du kommet af med alle dine ? eller har du været skruk og beholdt en selv?

de er væk allesammen

Anmeld

13. maj 2010

Risen

Zette skriver:

de er væk allesammen

øv bøv.. Men det gik da godt nok hurtigt! Synes ofte man hører at større hunde er lidt sværere at sælge..  De var også bare så søde 

Anmeld

13. maj 2010

smokin

Risen skriver:

øv bøv.. Men det gik da godt nok hurtigt! Synes ofte man hører at større hunde er lidt sværere at sælge..  De var også bare så søde 

da vi nåede de 8 uger hvad vi to tilbage. efter 8 uger og 1 dag havde vi en tilbage... og hun blev så hentet i lørdags 9 uger og 2 dage gammel. såå det har været rimlig nemt at sælge dem.. og vi har sagt nej til mange. Men vi var også de eneste i hele dk der havde den slags hunde til salg pt.

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Hvor er dine hunde søde.. - Jeg er personlig selv helt vild med franske bulldogs, og når vi engang flytter i eget hus, så skal vi også have en

Og så lige et billede af min mops, Emma. (Billedet er lidt gammelt, men lige nu ligger hun faktisk på samme måde og sover )

Anmeld

13. maj 2010

Risen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvor er dine hunde søde.. - Jeg er personlig selv helt vild med franske bulldogs, og når vi engang flytter i eget hus, så skal vi også have en

Og så lige et billede af min mops, Emma. (Billedet er lidt gammelt, men lige nu ligger hun faktisk på samme måde og sover )

Nåååå en lille mops ! Arh de er også bare for kære ! Elsker den slags hunde.. De er bare så "klamme" med deres bøvser, prutter osv, men det er bare det der gør dem så lækre ! 

Anmeld

13. maj 2010

L-Mortil3

Arh hvor er de nuser alle sammen!

ELSKER at dele billeder, her er et par stykker fra da mig, Liam og Casie babysittede Moody (Mops)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.