Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kan huske der var snak om en kage der ku fryses efter at blive bagt halvt, og så var den rigtig lækker cremet og smagte fantastisk.. men hvor er opskriften blevet af??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KatrineR skriver: kan huske der var snak om en kage der ku fryses efter at blive bagt halvt, og så var den rigtig lækker cremet og smagte fantastisk.. men hvor er opskriften blevet af??
Var det den her du mente?
https://www.baby.dk/debat/47181pi1/kageklubben/soeger-opskrift-halvbagt-chokoladekage-------frosen.aspx
jep det var mig der skrev om den, og det er den tråd...Har desværre ikke prøvet nogle af opskrifterne endnu, men giv lige lyd hvsis du prøver dem......
Mille83 skriver: jep det var mig der skrev om den, og det er den tråd...Har desværre ikke prøvet nogle af opskrifterne endnu, men giv lige lyd hvsis du prøver dem......
Jeg skal helt klart ha den afprøvet en af dagene
Miss Smile..Uhhh jeg vil også gerne, skriv endélig herinde hvilken en opskrift du har brugt og om den er god
Mille83 skriver: Miss Smile..Uhhh jeg vil også gerne, skriv endélig herinde hvilken en opskrift du har brugt og om den er god
will do
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128