~~M.Nielsen~~ har du født ? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

LRJ

Ved du har termin i dag og tænker helt vildt på om du mon har født eller er der nogen tegn til det snart går igang ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

mamalicious

Lurer liiiige med her....... Venter også spændt på svar!!!

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Nej, desværre har jeg ikke født endnu..

Jeg tror ikke det kan vare ret lang tid endnu, for tegnene på snarlig fødsel er der hele tiden.. Og idag har jeg det faktisk vildt underligt i kroppen + kvalme nogen gange idag.. Og plukveerne/menssmerter strømmer ind over mig, især idag.. Og igåraftes havde jeg enormt mange jag op i skeden

Tak fordi du tænker på mig

Anmeld

13. maj 2010

LRJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg tror ikke det kan vare ret lang tid endnu, for tegnene på snarlig fødsel er der hele tiden.. Og idag har jeg det faktisk vildt underligt i kroppen + kvalme nogen gange idag.. Og plukveerne/menssmerter strømmer ind over mig, især idag.. Og igåraftes havde jeg enormt mange jag op i skeden

Så lidt er vildt spændt på hvornår du føder, tjekker baby hver dag for at se om du nu har født

Jamen så puster jeg en masse vestøv hjem til dig, og krydser fingerne for at i snart har hende i jeres arme

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

Så lidt er vildt spændt på hvornår du føder, tjekker baby hver dag for at se om du nu har født

Jamen så puster jeg en masse vestøv hjem til dig, og krydser fingerne for at i snart har hende i jeres arme

Ihh, tusind tak, det er pænt af dig..

Ja, det håber jeg også.. Kan næsten ikke vente mere

Anmeld

13. maj 2010

LRJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ihh, tusind tak, det er pænt af dig..

Ja, det håber jeg også.. Kan næsten ikke vente mere

var så lidt

kan godt forstå du ikk kan vente mere, håber ikk hun lader jer vente for lang tid

Anmeld

13. maj 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

He he...jeg skulle lige til at svare, at vi jo kan se på din profil, om du har været online :-)

He he...jeg er vist ikke den eneste der holder øje... hvor er det skønt 

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

He he...jeg skulle lige til at svare, at vi jo kan se på din profil, om du har været online :-)

He he...jeg er vist ikke den eneste der holder øje... hvor er det skønt 

Det er super dejligt, at der er nogen der tænker på en i en "meget svær tid"... haha...

- Den er nogen gange logget på selv om min computer er lukket. Ja spørg mig ikke hvorfor..

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

var så lidt

kan godt forstå du ikk kan vente mere, håber ikk hun lader jer vente for lang tid

i hvertfald selv for at der snart skert noget

Anmeld

14. maj 2010

lisbethita

Og du er online igen i dag!!! Hmmm.....!! Den kære ventetid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.