Så fik jeg sandelig lavet den første kage:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

LotteN

Så blev den færdig..

og en del fejl og mangler - men al begyndelse er jo svær - og jeg har sandelig lært hvad der skal gøres anderledes næste gang

Men resultatet er lige her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

propogberta

Hvor er den sød! Og jeg syns da helt bestemt det er en flot 1. kage !

Anmeld

13. maj 2010

MoarTNoah

LotteN skriver:

Så blev den færdig..

og en del fejl og mangler - men al begyndelse er jo svær - og jeg har sandelig lært hvad der skal gøres anderledes næste gang

hov, havde ikke lige set at du havde smidt billede ud allerede.. hehe..

jeg syns bestemt den er flot!

Og vil så lige sige at jeg har lavet en del kager efterhånden, men jeg kan absolut IKKE sno fondanten til en border, det kludrer altid for mig..

for kagen

Anmeld

13. maj 2010

LotteN

Anja Dahl skriver:

Hvor er den sød! Og jeg syns da helt bestemt det er en flot 1. kage !

jo tak synes godt nok det var svært lige og finde ud af hvad der skulle på den !

Anmeld

13. maj 2010

LotteN

KatrineR skriver:

hov, havde ikke lige set at du havde smidt billede ud allerede.. hehe..

jeg syns bestemt den er flot!

Og vil så lige sige at jeg har lavet en del kager efterhånden, men jeg kan absolut IKKE sno fondanten til en border, det kludrer altid for mig..

for kagen

jeg syns nu ikke det var så svært igen. men skulle jo finde noget og dække kanten med, for det var ikke lige blevet så pænt

Anmeld

13. maj 2010

MoarTNoah

LotteN skriver:

jeg syns nu ikke det var så svært igen. men skulle jo finde noget og dække kanten med, for det var ikke lige blevet så pænt

Mine kanter er nu heller aldrig specielt pæne. hehe

Anmeld

13. maj 2010

Dot D

LotteN skriver:

Så blev den færdig..

Det blev da en fin første kage, har kagepynteriet fanget dig så meget, at vi snart ser flere fra dig

Anmeld

13. maj 2010

LotteN

Dot D skriver:

Det blev da en fin første kage, har kagepynteriet fanget dig så meget, at vi snart ser flere fra dig

jo tak

altså jeg synes dt sjovt og hyggeligt at stå med.. men det er min fantasi der mangler synes jeg godt nok.

men jeg skal have lavet noget til min datters 2 års fødselsdag, så der kommer i hvert fald noget der

Anmeld

13. maj 2010

Dot D

LotteN skriver:

jo tak

altså jeg synes dt sjovt og hyggeligt at stå med.. men det er min fantasi der mangler synes jeg godt nok.

men jeg skal have lavet noget til min datters 2 års fødselsdag, så der kommer i hvert fald noget der

Glæder mig til at se det

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Så blev den færdig..

LOTTE!!!! Det er f*ndme en kanon flot kage du har fået lavet der...

SMUKT!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.